• Het is weer vrijdagavond. Dat betekent weekend! (banana)
    Wat gaan jullie dit weekend allemaal doen?

    Ik ga morgen zenuwen op mijn examenuitslag (die een week eerder online komt omdat wij geen recesweek hebben door stage) en er staat wild water kajakken op de planning. Zondag ga ik mooi en braaf verder werken aan mijn thesis en me mentaal voorbereiden op weer een half jaar stage (dat begint op mijn verjaardag).
    Yay =D


    Hoe ziet jullie weekend eruit?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vanavond een feest (je) van een van m'n beste vrienden *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga dadelijk nog een cadeautje kopen. Morgen heb ik een cursus van 09:00 - 17:00 en 's avonds feest (: . Zondag ga ik lekker niets doen, beetje uitrusten voor mijn jaarstage die maandag gaat beginnen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Square schreef:
    Niets doen. Heel veel niets doen. :Y)

    En het is een beetje laat om je nog succes te wensen, maar hopelijk is je examenuitslag goed. ^^


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik moet vandaag werken en voor de rest ga ik het rustig aan doen.


    26 - 02 - '16

    Naar een filmavond en huiswerk maken xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Opruimen en huiswerk maken. Dit gaat niet zo'n leuk weekend worden als gewenst. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leren, leren en nog meer leren. Ik heb volgende week twee hertentamens.


    Valar Morghulis.

    Wij gaan vandaag radio draaien en voor de rest werk ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zaterdag leidster van een jeugdbeweging en daarna ga ik ook nog babysitten, dus het is een kindjesweekend. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben alleen maar aan het leren dit weekend. En pauzes houden haha. ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Eindelijk koekjes maken, boeken bestellen die ik nodig heb voor mijn studie (die had ik tot nu toe nog niet nodig), verslagen schrijven/aanpassen, stofzuigen en misschien verder schrijven aan mijn verhaal.


    Physics is awesome

    Huiswerk, studeren, mijn speech schrijven, mijn thesis afwerken en stressen. Heel veel stressen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.