• Het is weer vrijdagavond. Dat betekent weekend! (banana)
    Wat gaan jullie dit weekend allemaal doen?

    Ik ga morgen zenuwen op mijn examenuitslag (die een week eerder online komt omdat wij geen recesweek hebben door stage) en er staat wild water kajakken op de planning. Zondag ga ik mooi en braaf verder werken aan mijn thesis en me mentaal voorbereiden op weer een half jaar stage (dat begint op mijn verjaardag).
    Yay =D


    Hoe ziet jullie weekend eruit?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Slapen.
    Deze nacht een beetje te hard gevierd waardoor ik nu uitgeput en misselijk ben. :')


    Take me to wonderland

    Ik begrijp je zenuwen, ik wacht al 2 weken op mijn uitslag, maar de uiterste deadline was 12 februari. Dit duurt te lang -_-
    Maar ik ga vanavond en morgenavond naar een feestje, en ik heb er niet echt zin in :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga morgen eerst cadeautjes kopen voor mijn twee beste vriendinnen en dan bij hun logeren (:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Niets doen. Heel veel niets doen. :Y)

    En het is een beetje laat om je nog succes te wensen, maar hopelijk is je examenuitslag goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Helemaal niets ^^ Ik ben bezig met wedstrijdbeoordelingen te maken, waar ik bijna klaar mee ben en series kijken. Heel veel series kijken (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Schrijven en Quizletradio doen. 8D


    Your make-up is terrible

    Morgen moet ik lekker vroeg opstaan voor de open dag. Daarna viert mijn moeder haar verjaardag. Komt ze net dus met de melding dat mijn oom en tante met hun vier kinderen blijven slapen. Er blijft zelfs 1 in mijn kamer slapen. Ik was van plan om zaterdag te beginnen met leren, maar nu moet ik alles zondag doen. Hopelijk gaan ze vroeg weer weg. Nou, zondag de hele dag leren en nog even trainen. Joepie. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mijn nicht wordt zondag jarig maar er is feest morgen. Vandaag ga ik helpen met voorbereiding en even zwemmen. Zaterdag ga ik haar doen, kamer voorbereiden voor een vriendin die later komt logeren. Zaterdag avond ga ik naar het feesf. Duh En zondag weet ik nog niet. Mss uitslapen. Hangt ervan af hoe laat mijn vriendin's vader haar komt ophalen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 18:11 ]


    -

    ik heb vanavond een verjaardag, morgen op bezoek bij mijn vader want die is op vakantie bij kennissen en zondag naar maaseik voor yu-gi-oh tournooi :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vanavond naar een vriendin en de rest van het weekend doe ik helemaal niks (:


    Take risks and conquer your fears.

    Heel simpel, slapen en luieren! Eindelijk kan het na deze drukke week!


    16 - 09 - '17

    Starkey schreef:
    Ik begrijp je zenuwen, ik wacht al 2 weken op mijn uitslag, maar de uiterste deadline was 12 februari. Dit duurt te lang -_-
    Maar ik ga vanavond en morgenavond naar een feestje, en ik heb er niet echt zin in :')

    Bij mij op 1 feb. Normaal is dat rond de 7e-8e, maar dat is in de recesweek tussen de examenperiode en het nieuwe semester. Maar omdat mijn semester een week langer duurt (en begint), komen de uitslagen morgen al.

    Hopelijk goed!!! Ik heb er echt zenuwen voor. Als ik hier geen herexamens van heb, zou ik zooooo blij zijn! Dat zou betekenen dat ik me enkel nog moet zorgen maken om mijn thesis en stage en daarna ben afgestudeerd als HR-medewerker/sociaal werker. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Bij mij op 1 feb. Normaal is dat rond de 7e-8e, maar dat is in de recesweek tussen de examenperiode en het nieuwe semester. Maar omdat mijn semester een week langer duurt (en begint), komen de uitslagen morgen al.

    Hopelijk goed!!! Ik heb er echt zenuwen voor. Als ik hier geen herexamens van heb, zou ik zooooo blij zijn! Dat zou betekenen dat ik me enkel nog moet zorgen maken om mijn thesis en stage en daarna ben afgestudeerd als HR-medewerker/sociaal werker. =D


    Ik zal in elk geval voor je duimen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vanavond fuif, morgen werken, zondag iets met vriend maar we weten nog niet wat we gaan doen :3


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wij gaan morgen een hondje kijken en hopelijk direct meenemen, want het beestje is al oud genoeg! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •