Bradleys schreef:
Ik zou in dit geval zeggen dat je voor die vriend van M. moet gaan. Of het uitmaken met M. en dan eventjes niets doen. Het is erg kwetsend voor hem om daarna meteen een ander te nemen.
Daarom, dat ga ik ook niet doen. Dat zou wel heel lullig zijn. Maar ik durf het niet uit te maken of zo. Ik weet niet. Want ik vind hem zo lief en naja, ik ben bang dat -dat andere een soort tijdelijke kleine crush is.
Junipher schreef:
(...) Daarom, dat ga ik ook niet doen. Dat zou wel heel lullig zijn. Maar ik durf het niet uit te maken of zo. Ik weet niet. Want ik vind hem zo lief en naja, ik ben bang dat -dat andere een soort tijdelijke kleine crush is.
Mag ik je eraan herinneren dat hij je zei dat hij bij je wou slapen en samen met je wou douchen? (als ik het niet verkeerd heb onthouden)
'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'
Junipher schreef:
(...) Daarom, dat ga ik ook niet doen. Dat zou wel heel lullig zijn. Maar ik durf het niet uit te maken of zo. Ik weet niet. Want ik vind hem zo lief en naja, ik ben bang dat -dat andere een soort tijdelijke kleine crush is.
Wil je dat het uitgaat? Of wil je het niet? Het hangt allemaal van jezelf af. Maar het is wel oneerlijk tegenover hem dat je een ander ook leuk vindt.