Grizzly schreef:
(...)
In die logica mogen we hem pas veroordelen en slecht over hem spreken als hij daadwerkelijk iemand vermoord heeft of verkracht heeft? Fuck logic.
Drunk driving heeft zoveel mensen vermoord en verminkt en als je zoiets doet breng je ongelooflijk veel mensen in gevaar, dus ja, ik puke all over him omdat hij een onverantwoordelijke douchebag met een ettergroot ego is.
Seriously, ik praat helemaal niks goed en ik zei toch ook dat ik hoopte dat hij er iets van leerde, maar als je even naar de posts in dit topic kijkt dan vind ik dat mensen over het algemeen wel heel erg extreem reageren, alleen maar omdat hij Bieber is. Zoals ik al zei, ik hoop dat hij een flinke boete krijgt of wat dan ook en dat hij er iets van leert, maar in dit topic roepen de helft van de mensen dat hij voergoed achter de tralies mag en nog ergere dingen. Ik vind dat we, wat hij ook heeft gedaan en wie hij ook is, de dingen wel in perspectief moeten blijven zien. Natuurlijk is Drunk Driving ontzettend gevaarlijk en uiteraard ben ik daar zeer op tegen, je zult mij niet anders horen zeggen, maar de mensen hier overdrijven wel een
beetje hier, vind ik persoonlijk.
just so u know ik praat niks goed wat hij heeft gedaan en nee ik ben geen Belieber absoluut niet zelf
[ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 23:49 ]