• Maar Justin Bieber is opgepakt door de politie in Florida, en hij moet waarschijnlijk gaan zitten in Miami.
    Ze houden hem vast voor illegaal straatracen, rijden onder invloed en hij was blijkbaar in het gezelschap van een jongedame die geen vergunning had om zichzelf te verkopen in de club waar hij uitkwam. :'D

    Dus mensen, enjoy your perfectly beautiful Bieber-free day. (:

    Bron

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:35 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Hahahaha Misha. :'D


    Your make-up is terrible

    Van mij mogen ze die hele Bieber wel boycotten. Hij beroemd geweest en het was leuk voor hoe lang het duurde. Nu is hij flink de fout in gegaan, niet zo'n klein beetje ook, en nu mag 'ie wel oprotten vind ik.

    Maar dat plaatje is wel geniaal haha.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 16:52 ]


    26 - 02 - '16

    Hij ls heeft toch de borgtocht betaald? Of was dat ander nieuws? Die van 2500(0?) Euro..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Justin Bieber op borgtocht vrijgelaten
    Justin Bieber is vrijgelaten uit de gevangenis in Florida. De 19-jarige zanger betaalde de borg van 2.500 dollar en mocht de gevangenis verlaten.


    Dat melden verschillende media.
    Het popidool werd donderdagochtend (plaatselijke tijd) gearresteerd voor het rijden onder invloed en het meedoen aan een straatrace. De zanger had daarnaast een ongeldig rijbewijs.
    De rechter besloot donderdagmiddag dat Bieber op borgtocht vrij kon worden gelaten, mits hij het bedrag van 2.500 dollar betaalde. Eenmaal vrij sprong het popidool op een auto en zwaaide naar de aanwezige paparazzi en fans.
    Bieber heeft advocaat Roy Black in de arm genomen om de zaak die de politie van Miami van plan is aan te spannen, zo snel mogelijk te laten verdwijnen. Dat meldt People. Black is het beste bekend omdat hij er in 1991 voor zorgde dat William Kennedy werd vrijgesproken van verkrachting.
    Bieber gaf aan de politie toe de hele dag marihuana te hebben gerookt, aan de antidepressiva te zitten en een biertje op te hebben.


    Bron: nu.nl

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 16:59 ]


    26 - 02 - '16

    Misschien is het een goed idee om hem een aantal maanden in Rehab te stoppen. Dat zou hem al een heel stuk verder helpen.


    Take me to wonderland

    Il was blij.(no_chears)

    WAAROM sluiten ze dat rottig rotzakske niet voor altijd op????

    En dat er SERIEUS fans zijn die hem blijven goedpraten? Da's echt om van te KOTSEN!

    En even serieus, krijg ik een emmer?


    Queer zijn is gewoon alles

    VoIde schreef:
    Il was blij.(no_chears)

    WAAROM sluiten ze dat rottig rotzakske niet voor altijd op????

    En dat er SERIEUS fans zijn die hem blijven goedpraten? Da's echt om van te KOTSEN!

    En even serieus, krijg ik een emmer?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een enkeltje afkickcentrum zou nog best wel een eye-opener voor die jongen kunnen zijn. Stuur 'm naar Sint Helena en laat hem eens even een maandje of vijf afkoelen. Dit wangedrag duurt alweer veel te lang.


    Searching heavens for another earth



    Hihi, ik vond deze wel grappig.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Moirea schreef:


    Ja, jezelf! AHAHAHA.


    No growth of the heart is ever a waste

    Moirea schreef:



    hahahahahahahahaha misha o god


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Het erge vind ik de naïeve fans die denken dat hun idool niets slecht heeft gedaan en dat hij toch genoeg geld heeft om zich vrij te kopen.

    Prefect schreef:
    Ik vind het heel goed dat Bieber is of was gearresteerd voor wat hij gedaan heeft, echt waar, maar de mensen in dit topic reageren soms ook wel een beetje overdreven hoor. Het is helemaal niet raar dat iemand vrij kan komen op Borgsom, en volgens mij puken de mensen hier alleen maar extra over hem heen omdat hij Bieber is. Ik hoop dat hij een flinke boete krijgt of wat dan ook en dat hij er iets van leert, maar iets meer compassie voor de medemens mag wel in dit topic hoor, hij is nou ook weer geen Rapist of Serial Killer of zoiets dergelijks.


    In die logica mogen we hem pas veroordelen en slecht over hem spreken als hij daadwerkelijk iemand vermoord heeft of verkracht heeft? Fuck logic.
    Drunk driving heeft zoveel mensen vermoord en verminkt en als je zoiets doet breng je ongelooflijk veel mensen in gevaar, dus ja, ik puke all over him omdat hij een onverantwoordelijke douchebag met een ettergroot ego is.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Melia schreef:





    Tho, deze was cooler geweest:


    quidquid excusatio prandium pro