• Nou, je kunt het al zien aan de titel.. Het gaat dus over mijn beste (ex)vriend.

    Ik ken hem al 4 jaar en 2 jaar geleden hadden we iets, een maandje. Laten we zeggen ''verkering''. Dit was afgelopen nadat zijn andere beste vriend vond dat we het uit moesten maken, wat ook nergens op slaat. Naja, daarna bleven we gewoon met elkaar praten en soms spraken we af. Hij gaf signalen door dat hij me leuk vond maar gelijk daarna zei hij weer dat we alleen vrienden waren. Vorige week donderdag en zaterdag hadden we weer afgesproken en hebben we gezoend, geknuffeld etc etc.

    Daarvoor zei hij tegen me dat we alleen vrienden zijn blablabla en ik zei ook daarvoor dat ik hem niet leuk vond.. Ja..gelogen.. Maar ik moest het wel zeggen, voordat ik weer gebroken zou worden. Naja dat we hadden afgesproken deed hij weer lief enzo en deed hij net alsof we wat hadden. Daarna zei hij dat het hem niet uitmaakte als ik met andere jongens zou gaan,verliefd zou worden enzo.. Terwijl hij vroeg waarom we geen relatie hadden.. Ik snap hem niet, misschien jullie wel?

    Sorry voor de onduidelijkheid van mijn schrijftaal etc etc.

    Naar mijn mening is het het best als je opbiecht wat je voor hem voelt. Heel eng, ik weet het, maar dan krijg je zekerheid. Jullie hebben dan of een relatie/zijn met elkaar bezig, of het is helaas niets geworden, maar dan kan je vanaf daar proberen verder te gaan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    Naar mijn mening is het het best als je opbiecht wat je voor hem voelt. Heel eng, ik weet het, maar dan krijg je zekerheid. Jullie hebben dan of een relatie/zijn met elkaar bezig, of het is helaas niets geworden, maar dan kan je vanaf daar proberen verder te gaan.


    Had ik 2x eerder gedaan, hij voelde niks terug..
    En hij denkt en zegt dat ik hem nog steeds leuk vind, maar doet er zelf niks mee.Dan vraagt hij waarom we geen relatie hebben..

    Als je zelf niet eerlijk en oprecht bent en hij maakt de 'relatie' uit omdat zijn vriendje dat zegt, vraag ik me af hoe serieus het allemaal is, no offence.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Als je zelf niet eerlijk en oprecht bent en hij maakt de 'relatie' uit omdat zijn vriendje dat zegt, vraag ik me af hoe serieus het allemaal is, no offence.


    Dat was 2 jaar geleden, toen we nog 13/14 waren.. Het was toen inderdaad niet serieus. Maar nu is het allemaal een stuk serieuzer xD

    ^ Misschien heeft hij er spijt van wat hij had gedaan als 13-jarige? Al snap ik dan niet waarom hij dan zo doet..
    Ik zou even een tijdje niet meer met hem zoenen, knuffelen, etc. Zo kun je zien of hij het eigenlijk wil voor het zoenen enshit of dat hij wel echt om je geeft. Gewoon even afwachten met hoe hij gaat reageren. Zeg er desnoods bij dat je zoiets niet kunt doen als diegene jou niet terug leuk vind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou het er eens goed over hebben met hem, zo krijg je in ieder geval duidelijkheid. Duidelijk maken hoe jij je erbij voelt.


    You're never fully dressed without a smile

    Imzz schreef:
    Ik zou het er eens goed over hebben met hem, zo krijg je in ieder geval duidelijkheid. Duidelijk maken hoe jij je erbij voelt.


    Dit, en als hij daar dan niet op in gaat (of je af wijst) zou ik je grenzen duidelijk maken, niet met je laten spelen want anders zal hij je altijd pijn blijven doen. Mocht hij daarna ooit nog iets serieus met je willen zal hij naar jou terug moeten komen. Zet jij nu maar de eerste stap en laat hem de tweede doen want hoe hij jou behandeld vind ik alles behalve netjes tegenover jou gevoelens.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:54 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    (...)

    Dit, en als hij daar dan niet op in gaat (of je af wijst) zou ik je grenzen duidelijk maken, niet met je laten spelen want anders zal hij je altijd pijn blijven doen. Mocht hij daarna ooit nog iets serieus met je willen zal hij naar jou terug moeten komen. Zet jij nu maar de eerste stap en laat hem de tweede doen want hoe hij jou behandeld vind ik alles behalve netjes tegenover jou gevoelens.


    klopt