• ‘Pap Nee ik ga niet naar Oma toe.’ Roep ik voor de zoveelste keer naar mijn vader. ‘Daar heb jij niets over te zeggen Jongedame. Jij gaat morgen naar Oma en daarmee uit.’ Ik zie mijn vader weg stappen, ik haat het. Ik loop naar beneden met mijn zak, hij kan er naar fluiten dat ik naar oma ga. Ik loop de deur uit en pak mijn fiets die tegen de gevel staat. Ik begin te rijden naar de enige persoon in deze hele wereld die mij begrijpt.
    ‘Hoi Melody.’ Hoor ik de stem van Jenice zeggen. ‘Hoi Jen.’ Zeg ik verdrietig. Ik had liever gehad dat zij niet thuis was, dan kon ik alleen met hem praten. ‘Wat is er?’vraagt ze aan me. ‘Niets.’ Zeg ik. ‘Vind je het erg als ik even weg ga, ik moet nog boodschappen gaan doen van pap.’ Zegt ze. ‘Nee niet erg, ga maar.’ Zeg ik een beetje te blij. Oef ze heeft het niet door. Ik zie Jenice naar de hal lopen. Ik hoor de trap kraken. Ik voel hoe mijn hart sneller gaat kloppen als ik Bill zijn hoofd om de hoek zie verschijnen. ‘Hoi Bill.’ Zeg ik. ‘Hoi Mel. Alles goed?’vraagt hij. ‘Nauw niet echt.’ Zeg ik. ‘Wat is er dan?’ vraagt hij. ‘Nauw ik moet morgen naar Oma toe omdat pap en mam weg gaan voor het weekend, maar ik wil niet naar oma.’ Zeg ik. ‘Nauw ik zal anders eens met Georg en Je moeder praten, dan mag je hier komen voor het weekend.’ Hoor ik Bill zeggen. ‘Dank je.’ Zeg ik. ‘Alles voor jouw dat weet je toch.’ Zegt hij. Ik lach eens en weer krijg ik die kriebels in mijn buik.


    Rollen Mt Verrassingen.
    #1xPLOPMELK (heb ik haar beloofd)= Vrouw van Tom
    #2 VampiresS= Vrouw van Georg.
    #3 EyesOfHope= Bf Hoofdrol.
    #4 CHCOCOPOPSx3= Dochter van Bill.
    #5 Flo= Dochter van Tom.
    #6 SayRockQueen= Dochter van Gustav.
    #7 xTOMSLET= Hoofdrol.
    #8 DeadPrincess= Dochter van Gustav.
    #9 MusicAndLove= Vrouw van Gustav.



    *He's the one.

    ik heb hem juist gemaakt
    ga je snel verder?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Joa ik ebn bezig aan deel 3 als die af is en ik genoeg makers en reacties heb zet ik deel 2 erop!


    *He's the one.

    oke


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Meis echt weer een practige serie is het (lijkt het me na deel 1 te hebben gelezen).


    muziek altijd overal