• Hallo Ik heb films op mijn laptop staan alleen als ik ga slapen vind ik het irritant als ik een filmpje wil kijken en ik dan wil gaan slapen ik mijn laptop helemaal moet opruimen. Dan moet ik mijn bed weer uit en ben ik meteen wakker. Nu was ik dus aan het kijken wat er allemaal mogelijk is. Eerst heb ik gedacht aan een hmdi kabel aan de laptop en dan naar de tv maar dan staat de laptop ook de hele tijd aan. Nu heb ik een beetje zitten kijke of er nog andere goedkope oplossingen te vinden zijn. Ik ben namelijk een arme scholier en met mijn bijbaantje verdien ik ook weer niet zo veel dat ik er meer dan 100euro aan uit wil geven. Nu kwam ik deze vergelijking tegen waar in redelijk betaalbare mediaspelers worden vergeleken. Dit leek me wel een optie ik vroeg me alleen af of iemand ervaring heeft met een Android tv? Ik heb vroeger nog wel een Android telefoon gehad en vond dit prima maar weet niet hoe dit werkt met een tv speler? En dan nog een andere vraag kan ik hier dan ook eenvoudig films op opslaan? Ik heb gekeken en heb nu deze tv stick op het oog. Iemand die mij wat tips kan geven wat er mogelijk is en wat niet?

    Ik ben benieuwd wil hem eigenlijk vandaag nog bestellen.. :D

    Heb je puur hiervoor Quizlet aangemaakt? (just curious)
    Maar ik zou het echt niet weten, ik heb geen ervaring met een Android tv. Google anders wat mensen op het internet hebben gezegd dat ze ervan vonden?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zet ze altijd op mijn hardeschijf en plug hem daarna aan de TV.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Netflix! Is maar 8 euro's per maand en je hebt echt superveel films en een series beschikbaar. Tenminste, dan moet je wel een smart-tv hebben? Maar ik denk dat je dat bedoelt met een andriod-tv?


    Deep inside, I've never felt alive

    Je kan ook gewoon je laptop onder je bed duwen en 'm de volgende ochtend opruimen. (cat)