• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu ja, de film dan, maar dat begrijpen jullie denk ik wel c:


    Tijd voor koffie.

    Nee, niet in België...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ugh... Ik zie overal schattige stelletjes die oh zo gelukkig zijn met elkaar. Wáárom is dat voor mij niet weggelegd en is elke relatie die ik tot nu toe heb gehad geëindigd als een grote teleurstelling?! Ik wil ook zo graag een lief vriendje. Eentje die tijd voor me heeft en in me steekt. Zelfs mijn kat gaf mij nog meer aandacht dan veel van m'n ex-vriendjes gedaan hebben.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ik heb echt last van stemmingswisselingen, extreem. ;c
    Ik ook. No me gusta. (no_chears)
    Ik moet mijn angsten echt leren overwinnen. : (


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RapunzeI schreef:
    Ugh... Ik zie overal schattige stelletjes die oh zo gelukkig zijn met elkaar. Wáárom is dat voor mij niet weggelegd en is elke relatie die ik tot nu toe heb gehad geëindigd als een grote teleurstelling?! Ik wil ook zo graag een lief vriendje. Eentje die tijd voor me heeft en in me steekt. Zelfs mijn kat gaf mij nog meer aandacht dan veel van m'n ex-vriendjes gedaan hebben.
    Naw het komt wel. Ik ken wel een paar mensen die single zijn en een extreem lieve jongen is en zeker ook goed voor zijn vriendin zou zorgen, maar daar heb je natuurlijk niks aan tenzij je naar hier komt wonen. ;)
    Het komt zeker nog wel. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RapunzeI schreef:
    Ugh... Ik zie overal schattige stelletjes die oh zo gelukkig zijn met elkaar. Wáárom is dat voor mij niet weggelegd en is elke relatie die ik tot nu toe heb gehad geëindigd als een grote teleurstelling?! Ik wil ook zo graag een lief vriendje. Eentje die tijd voor me heeft en in me steekt. Zelfs mijn kat gaf mij nog meer aandacht dan veel van m'n ex-vriendjes gedaan hebben.


    Ik heb ook een aantal keer flink misgeschoten voordat ik Mitchell ontmoet heb, dat is normaal. Niet leuk natuurlijk, maar je bent nog jong. :3 Er komt wel iemand die goed genoeg is voor jou.


    Your make-up is terrible

    Dankjulliewel, jullie vrolijken me al een beetje op.
    Ik ben nu met een goeie vriend aan het praten en naarmate we langer praten voel ik me steeds beter. Hij begrijpt namelijk precies wat ik nu doormaak.


    26 - 02 - '16

    Pfff het is hier al heel de tijd ontzettend hard aan het waaien en er was daarnet een serieuze onweer opeens en heel veel mensen die ken is er extreem veel schade. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is echt eng. :c


    Your make-up is terrible

    Indeed D:


    26 - 02 - '16


    "I shut my eyes in order to see.'

    RapunzeI schreef:
    Dankjulliewel, jullie vrolijken me al een beetje op.
    Ik ben nu met een goeie vriend aan het praten en naarmate we langer praten voel ik me steeds beter. Hij begrijpt namelijk precies wat ik nu doormaak.
    Weet je dat ik op zo iemand verliefd ben geworden. Ik ben verliefd geworden op mijn beste vriend en we zijn nu al bijna 6 jaar samen en eerlijk gezegd denk ik dat hij mijn eerste en laatste vriend zal zijn. Het klinkt gewoon zo goed en hij heeft geduld met mij als het eens slecht gaat me mij. Daar ben ik hem echt dankbaar voor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Orchard schreef:



    Dat zie ik als iedereen auto rijd. Nog veel slechter.


    Your make-up is terrible

    Nami schreef:
    (...)Weet je dat ik op zo iemand verliefd ben geworden. Ik ben verliefd geworden op mijn beste vriend en we zijn nu al bijna 6 jaar samen en eerlijk gezegd denk ik dat hij mijn eerste en laatste vriend zal zijn. Het klinkt gewoon zo goed en hij heeft geduld met mij als het eens slecht gaat me mij. Daar ben ik hem echt dankbaar voor.


    Nou ja, die beste vriend waar ik nu mee praat is een ex van me. Maar hij is wel super aardig voor me.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Nou ja, die beste vriend waar ik nu mee praat is een ex van me. Maar hij is wel super aardig voor me.
    Ah het komt wel goed meid. Alles op zijn tijd. Soms heb je wat tegenslag voor je de ware ontmoet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?