• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods

Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

Quizlet offtopicers:

Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit

Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

[ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:06 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Vacilando schreef:
    Dat is best wel een moeilijke vraag ...

16 - 09 - '17

Assassin schreef:
    Ik heb even een vraagje, stel je voor dat het geloof (Christendom in dit geval) het gewonnen had van de wetenschap, hoe denken jullie dan dat de wereld er nu uit zou zien?

Uuh qua techniek etc hetzelfde, want ze zeggen toch dat God heeft geschapen wat er nu allemaal is?
    Maar iedereen zou dan wel een heel stuk geloviger zijn. Ikzelf zou dan gelovig zijn, terwijl ik dat nu niet ben. De manieren van mensen zouden anders zijn toch wel, denk ik, omdat het meer zou draaien om het geloof. Dus ik denk niet dat de techniek etc anders zou zijn, maar de mens zelf toch wel.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Barnabas schreef:
    (...)
    O, ik haat in het donker rijden. Vooral als het na tienen is en er geen kip meer op de weg is. Dan doe ik altijd het grote licht aan, mehehe. Mja, ik heb m'n rijbewijs al twee jaar, alleen ik ben een beetje nachtblind.

Ah das crap. Ik hou er juist van om in het donker te rijden. Behalve met zware mist en geen snelwegverlichting, das ist scheisse. Verdomde stuk tussen Enschede en Hengelo mogen ze wel eens een paar lampen neer poten.

No growth of the heart is ever a waste

Hmm. Ik denk dat we van de kerk steeds te horen zouden krijgen dat al die nieuwe technologie ervoor zorgt dat we de wereld naar de kloten helpen. Tenzij het natuurlijk voordelig is voor de kerk, dan zouden ze waarschijnlijk juichen. :'D En waarschijnlijk zouden we in eenvoudige huisjes wonen, terwijl de kerk bombastisch uitpakt.

"Well, well. Look who we've got here!"

Waarom ben ik trouwens nooit eerder aan the Walking Dead begonnen? Het is nu al leuk en ik heb nog maar twee afleveringen gezien. :'D Ik hou ervan dat het raw is en niet zo zoet. De mensen zien er gewoon alledaags uit, maar ze hebben allemaal zo hun charmes. Jammer dat ik me eerder liet tegenhouden door de zombies, dat is niet overheersend in deze serie.

Barnabas schreef:
    Hmm. Ik denk dat we van de kerk steeds te horen zouden krijgen dat al die nieuwe technologie ervoor zorgt dat we de wereld naar de kloten helpen. Tenzij het natuurlijk voordelig is voor de kerk, dan zouden ze waarschijnlijk juichen. :'D En waarschijnlijk zouden we in eenvoudige huisjes wonen, terwijl de kerk bombastisch uitpakt.

Ik ga regelmatig naar de kerk en ik heb dat serieus nog nooit gehoord?

-

lnfinity schreef:
    (...)
    Ik ga regelmatig naar de kerk en ik heb dat serieus nog nooit gehoord?

Omdat de kerk laaaaang niet meer zo veel invloed heeft als vroeger. Vroeger maakte de kerk de mensen van alles wijs, denk aan aflaatbrieven, maar doordat de wetenschap heeft gewonnen, kunnen we nu tegenwoordig zelf bepalen wat we wel of niet geloven. Vroeger vertrouwden mensen volledig op de kerk.
    Ik ga alleen uit van een wereld waar geen Reformatie heeft plaats gevonden, geen Verlichting en zeker geen Franse Revolutie.

Ik ging net plat bij het plaatje over on topic en off topic. Dank u. :'D

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Barnabas schreef:
    (...)
    Omdat de kerk laaaaang niet meer zo veel invloed heeft als vroeger. Vroeger maakte de kerk de mensen van alles wijs, denk aan aflaatbrieven, maar doordat de wetenschap heeft gewonnen, kunnen we nu tegenwoordig zelf bepalen wat we wel of niet geloven. Vroeger vertrouwden mensen volledig op de kerk.
    Ik ga alleen uit van een wereld waar geen Reformatie heeft plaats gevonden, geen Verlichting en zeker geen Franse Revolutie.

Ooh zo, hahaha. Nou, dan snap ik je wel. Ik vond het al raar wat je zei sinds de pastoor van mijn kerk in de technologie werk. Dus was ik even echt van: 'dafuq lees ik nu?' Maar ja. De kerk had vroeger inderdaad echt veel macht, maar tegenwoordig kunnen mensen gelukkig nog voor zichzelf denken of iets nu klopt of niet.

-

Assassin schreef:
    Ik heb even een vraagje, stel je voor dat het geloof (Christendom in dit geval) het gewonnen had van de wetenschap, hoe denken jullie dan dat de wereld er nu uit zou zien?

Ik denk dat het vrij simpel te beantwoorden is: Abortus zou verboden zijn, er zouden veel strengere regels gelden overal. Metal muziek en dergelijke zou misschien niet eens hebben bestaan en zo zijn er nog wel wat dingen.

26 - 02 - '16

Geen gelijke voor rechten voor mannen en vrouwen zoals we ze nu kennen.

I am an idiot, I move.

Grappig dat 't allemaal zo negatief is.

"I shut my eyes in order to see.'

Urgh, technologie -.-

~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

Barnabas schreef:
    Waarom ben ik trouwens nooit eerder aan the Walking Dead begonnen? Het is nu al leuk en ik heb nog maar twee afleveringen gezien. :'D Ik hou ervan dat het raw is en niet zo zoet. De mensen zien er gewoon alledaags uit, maar ze hebben allemaal zo hun charmes. Jammer dat ik me eerder liet tegenhouden door de zombies, dat is niet overheersend in deze serie.

Dat zou ik niet te snel zeggen. :Y)

"I shut my eyes in order to see.'

RapunzeI schreef:
    (...)

Ik denk dat het vrij simpel te beantwoorden is: Abortus zou verboden zijn, er zouden veel strengere regels gelden overal. Metal muziek en dergelijke zou misschien niet eens hebben bestaan en zo zijn er nog wel wat dingen.

Hmm persoonlijk denk ik dat metal muziek juist wél zou hebben bestaan. Want er zullen altijd mensen zijn die niet met de grote menigte mee gaan en hun eigen gang gaan. Misschien zouden zulke personen dan de metal muziek uitvinden. :3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •