• Heey allemaal,
    Ik ben al een tijdje niet lekker maar vanochtend was ik zo misselijk en mijn knieën beide steken heel erg rond mijn knie schijf en wat lager. Nu heb ik links een blessure gehad en zo voelt het nu aan beide. Maar dat klopt niet aangezien het aan een kant is. Als het morgen nog zo is ga ik naar de dokter. Ik heb het wel eens licht gehad maar staan doet verschrikkelijk veel pijn gewoon.

    Ik vraag niet of jullie weten wat het is. Maar ik vraag wel of iemand tips heeft om het eventueel te verminderen. In bad ga ik niet aangezien ik dan bijna flauwval en ik heb nu biofreeze zodat e spieren koud worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pittenzak of kruik erop? In smeren met arnica of met tijgerbalsem en of juist wel lopen zodat het beter wordt, of juist niks doen als het heel erg pijn geeft en laten rusten.


    ©1998

    DutchAlpha schreef:
    Pittenzak of kruik erop? In smeren met arnica of met tijgerbalsem en of juist wel lopen zodat het beter wordt, of juist niks doen als het heel erg pijn geeft en laten rusten.
    biofreeze is zover ik weet hetzelfde als tijgerbalm dus dat zit er al op. Ik heb lopen geprobeerd maar dat doet echt veel pijn maar als ik lig ook. Ofd it nou recht of gebogen is maar toch bedankt voor je tops


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou 't niet warm houden als ik 't zo lees, eerder koud!


    To infinity and beyond •

    Paardengel. Problem solved.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Laat het controleren op Atrose, Verder weet ik niet heel erg veel.
    Heb der namelijk 24/7 mee te maken, en bij mij is dat wel geconstateerd..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ga een dokter opzoeken. Wij zijn immers geen dokters. Straks word je nog bang gemaakt van dingen die wij zeggen, die misschien niet eens waar zijn.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 21:39 ]


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Ga een dokter opzoeken. Wij zijn immers geen dokters. Straks word je nog bang gemaakt van dingen die wij zeggen, die misschien niet eens waar zijn.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    RapunzeI schreef:
    Ga een dokter opzoeken. Wij zijn immers geen dokters. Straks word je nog bang gemaakt van dingen die wij zeggen, die misschien niet eens waar zijn.

    Indeed. Ik wou 't net zeggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RapunzeI schreef:
    Ga een dokter opzoeken. Wij zijn immers geen dokters. Straks word je nog bang gemaakt van dingen die wij zeggen, die misschien niet eens waar zijn.


    Er word niet gevraagd of wij weten wat het is.. Maar of wij tips hebben om de pijn te verzachten.. Daar kun je geloof ik niet echt iemand mee bang maken.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    RapunzeI schreef:
    Ga een dokter opzoeken. Wij zijn immers geen dokters. Straks word je nog bang gemaakt van dingen die wij zeggen, die misschien niet eens waar zijn.
    als je de pist beter gelezen hebt dan lees je sat ik vraag om tips tegen de pijn en dat ik morgen naar de dokter ga om te kijken wat er is maar dat ik nu verga van de pijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan