• Ergens boven op een berg, omringt door bos, staat een school. Een groepje vrienden/vriendinnen vind deze school en hij is verlaten. Het is s' nachts en het is er best wel eng. Dan besluiten ze maar om de volgende dag terug te komen. Als ze de volgende dag terug komen, ziet het er heel mooi uit. De vriendengroep die allemaal net een examen achter de rug hebben besluiten om deze school te kopen en te gaan verbouwen. Bij de notaris blijkt het huis niet vee waard te zijn en komen ze er b het spaargeld van de rijkste van hun al. Als ze de school hebben moeten ze nog overleggen wat ze ervan willen maken: een bead and breakfast. Ze delen de taken in, eentje zal het zwembad aanleggen, de ander zou de kamers inrichten. Zo hebben ze een plan, nu nog uitwerken. Maar nooit dachten ze terug aan die nacht dat het zo eng was geweest. Na een week vind de eerste uit dat hij goed een kracht kan besturen, een voor een vinden ze hun kracht en ze vinden samen uit waar ze voor zijn.......


    Dit RPG is een simpel RPG. Hij is bedoelt om even tegen alle regels voor de lol aan een makkelijk RPG mee te kunnen doen. De opdracht is simpel, er zijn een paar vrienden die het moeten opknappen, een paar kamers zijn klaar dus er kunnen al gasten komen.

    Regels:
    - Er zijn geen regels, misschien als ik iets zie wat toch verwarring brengt, maak er een regel over maar in principe mag alles.
    Wel graag even voor er grote dingen gebeuren overleggen.
    -> dingen die hier wel mogen: Perfecte personen, oneliners, en heel veel personen(het liefst dan heel veel gasten en 1 of 2 hoofdpersonen)
    2 regels die gewoon moeten:
    1 Of topic tussen haakjes, en mag gewoon in het speeltopic.
    2 Alleen ik MinimuisBeta mag een nieuw topic openen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 16:47 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    als we nog 300 meer mensen hebben


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 15:02 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    okee, dat was ik niet


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Naam: Lyle Troisfontaines
    Leeftijd: 16
    Kracht: Kan iemand's gedachten besturen, maar niet voor lange tijd.
    Beschrijving: Lyle is de zoon van een rijke familie en is erg verwend. Hij is gewend te krijgen wat hij wil en bespot anderen snel als ze 'anders zijn'. Hij is nooit in een andere omgeving geweest dan zijn grote huis waar hij verwend wordt, dus hij weet niet wat hij verwacht, maar hij zal zich wel aan kunnen passen door te leren hoe het echt gaat in het leven, dit hebben zijn ouders hem nooit geleerd.
    Foto:



    Sorry, ik was ingelogd op mijn zusje's account...

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 15:11 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Naam: Barend
    Leeftijd: 17
    Kracht: Kracht van een hoger bestaan (Barend kan de kracht van een hoger bestaan op roepen, hierdoor kan hij bliksem schichten uit de lucht laten komen en nog andere krachten, ben even inspiratieloos verder).
    Karakter: Barend is een simpele rechtvaardige jonge, en als iemand iets verkeerd doet in zijn ogen kan dat diegene duur komen te staan.
    Het is wel makkelijk vrienden te worden met Barend, en dan helpt hij je ook met alle plezier.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 15:05 ]


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Mag ik nog een kracht bij mijn persoonachtigiets toevoegen?


    look out for the apple! He's watching you...

    nee!, ja dat moet


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    nee!, ja dat moet


    Ik wist niet dat dat moest...
    Maar verander t wel ff


    look out for the apple! He's watching you...

    (Barend (nerd) )
    Ik maak hem zo wel aan ja, is het ok als ik dan Heather doe?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 15:20 ]

    NayNay schreef:
    (Barend (nerd) )
    Ik maak hem zo wel aan ja, is het ok als ik dan Heather doe?


    tuurlijk


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jeej, foto is eindelijk gelukt (:


    look out for the apple! He's watching you...

    Naam: Lizzy Moore

    Leeftijd: 18

    Kracht: Kan super snel bewegen, en heeft mega kracht.

    Beschrijving: Lizzy was nooit zo goed op school, ze haalde altijd slechte cijfers. Ze snapt gewoon niet waarom bepaalde dingen werken zoals ze werken. Ze is niet dom, maar heeft een wat aparte kijk op de wereld. Ze ging vaak niet naar school, en sloop er stiekem tussen uit om naar buiten te gaan, om in bomen klimmen en mensen ontmoeten. Ze danst sinds ze een klein kind is, en doet dat ook eigenlijk heel veel in haar vrije tijd. Ze moest met school stoppen, en is toen op zoek gegaan naar een plek om haar nieuwe thuis te noemen. Ze is heel vrolijk en lacht veel, maar als je haar boos maakt, kan ze ook heel boos worden! Ze heeft het laatste jaar iets meegemaakt wat ze probeert geheim te houden voor iedereen...
    Foto:


    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 17:25 ]

    Is het zo goed Lisie?

    haha sexy


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    ik wil wel een gast reserveren :)


    Everything is possible,you just had to believe