• Ergens boven op een berg, omringt door bos, staat een school. Een groepje vrienden/vriendinnen vind deze school en hij is verlaten. Het is s' nachts en het is er best wel eng. Dan besluiten ze maar om de volgende dag terug te komen. Als ze de volgende dag terug komen, ziet het er heel mooi uit. De vriendengroep die allemaal net een examen achter de rug hebben besluiten om deze school te kopen en te gaan verbouwen. Bij de notaris blijkt het huis niet vee waard te zijn en komen ze er b het spaargeld van de rijkste van hun al. Als ze de school hebben moeten ze nog overleggen wat ze ervan willen maken: een bead and breakfast. Ze delen de taken in, eentje zal het zwembad aanleggen, de ander zou de kamers inrichten. Zo hebben ze een plan, nu nog uitwerken. Maar nooit dachten ze terug aan die nacht dat het zo eng was geweest. Na een week vind de eerste uit dat hij goed een kracht kan besturen, een voor een vinden ze hun kracht en ze vinden samen uit waar ze voor zijn.......


    Dit RPG is een simpel RPG. Hij is bedoelt om even tegen alle regels voor de lol aan een makkelijk RPG mee te kunnen doen. De opdracht is simpel, er zijn een paar vrienden die het moeten opknappen, een paar kamers zijn klaar dus er kunnen al gasten komen.

    Regels:
    - Er zijn geen regels, misschien als ik iets zie wat toch verwarring brengt, maak er een regel over maar in principe mag alles.
    Wel graag even voor er grote dingen gebeuren overleggen.
    -> dingen die hier wel mogen: Perfecte personen, oneliners, en heel veel personen(het liefst dan heel veel gasten en 1 of 2 hoofdpersonen)
    2 regels die gewoon moeten:
    1 Of topic tussen haakjes, en mag gewoon in het speeltopic.
    2 Alleen ik MinimuisBeta mag een nieuw topic openen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 16:47 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    DutchAlpha schreef:
    Oja ik was vergeten er bij te zetten dat ik een vampier ben ^^


    Mag ik dan trouwens doen dat ik het al weet? Dat ik gewoon al fucking oud ben?


    ©1998

    DutchAlpha schreef:
    (...)

    Doe je wel de afbeelding url en dan de code [img]Hier de url plaatsen[img]


    Ja... ik probeer t wel opnieuw...


    look out for the apple! He's watching you...

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 15:39 ]


    look out for the apple! He's watching you...

    Weer niet gelukt :(


    look out for the apple! He's watching you...

    I ik maak vanavond een personage aan.


    You shall not pass!

    DutchAlpha schreef:
    (...)

    Mag ik dan trouwens doen dat ik het al weet? Dat ik gewoon al fucking oud ben?


    liever niet...


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    DutchAlpha schreef:
    (...)

    Mag ik dan trouwens doen dat ik het al weet? Dat ik gewoon al fucking oud ben?


    je mag wel een gast nemen die ook een vampier is


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Naam: Ethan Peeters
    Karakter: Hij is een hard werkende jongen. Houd van alleen zijn, en staat niet graag in de aandacht. Hij probeert altijd zo beleefd mogelijk te zijn/ blijven, maar kan soms uit zijn slof schieten.
    Foto:


    [ Extra: Vampier ]


    You shall not pass!

    MinimuisBeta schreef:
    (...)

    je mag wel een gast nemen die ook een vampier is


    nee ik wil graag dat mijn personage een vamp is, want ik wil er geen twee. Ik heb het al aangepast in mijn andere bericht.


    ©1998



    ein andere foto van Ethan... (Het is de andere kant, daarom geen tattoo in zijn nek)


    You shall not pass!

    Isco schreef:



    ein andere foto van Ethan... (Het is de andere kant, daarom geen tattoo in zijn nek)


    .... Joh


    ©1998

    Ik dacht ik zeg het er even bij :)


    You shall not pass!

    Isco schreef:
    Ik dacht ik zeg het er even bij :)


    Oké


    ©1998

    Maar ik snap het probleem niet waarom mijn gast nou geen vampier mag zijn...


    ©1998

    Wanneer gaan we eigenlijk beginnen?


    look out for the apple! He's watching you...