• Ergens boven op een berg, omringt door bos, staat een school. Een groepje vrienden/vriendinnen vind deze school en hij is verlaten. Het is s' nachts en het is er best wel eng. Dan besluiten ze maar om de volgende dag terug te komen. Als ze de volgende dag terug komen, ziet het er heel mooi uit. De vriendengroep die allemaal net een examen achter de rug hebben besluiten om deze school te kopen en te gaan verbouwen. Bij de notaris blijkt het huis niet vee waard te zijn en komen ze er b het spaargeld van de rijkste van hun al. Als ze de school hebben moeten ze nog overleggen wat ze ervan willen maken: een bead and breakfast. Ze delen de taken in, eentje zal het zwembad aanleggen, de ander zou de kamers inrichten. Zo hebben ze een plan, nu nog uitwerken. Maar nooit dachten ze terug aan die nacht dat het zo eng was geweest. Na een week vind de eerste uit dat hij goed een kracht kan besturen, een voor een vinden ze hun kracht en ze vinden samen uit waar ze voor zijn.......


    Dit RPG is een simpel RPG. Hij is bedoelt om even tegen alle regels voor de lol aan een makkelijk RPG mee te kunnen doen. De opdracht is simpel, er zijn een paar vrienden die het moeten opknappen, een paar kamers zijn klaar dus er kunnen al gasten komen.

    Regels:
    - Er zijn geen regels, misschien als ik iets zie wat toch verwarring brengt, maak er een regel over maar in principe mag alles.
    Wel graag even voor er grote dingen gebeuren overleggen.
    -> dingen die hier wel mogen: Perfecte personen, oneliners, en heel veel personen(het liefst dan heel veel gasten en 1 of 2 hoofdpersonen)
    2 regels die gewoon moeten:
    1 Of topic tussen haakjes, en mag gewoon in het speeltopic.
    2 Alleen ik MinimuisBeta mag een nieuw topic openen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 16:47 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ik wil mee doen!

    *Zucht* nou oké ik geven het een kans, maar als het niet werkt dat gaan we terug naar dvva oké?


    ©1998

    Dus ik reserveer even een gast of gastin....


    ©1998

    Ik wil ook wel meedoen. :)


    You shall not pass!

    Naam: Fietsband
    Karakter: stroef, weet wat profiel is en zeer buigzaam
    Kleur haar: Zwart
    Kracht: Kan zonder pijn over de grond rollen
    Foto:


    Relatie met: Binnenband
    Beste vriend; velg
    Vijand: Glas

    Sorry ben echt extreem vervelend, ga nu een goede aanmaken.


    ©1998

    Ehm, ik ben aan het denken maar geef mij maar een meisje


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Na veel overleg bleek het dat veel mensen graag krachten wouden hebben, dit houd in: Vampier/weerwolf of ander dier zijn, iets van avatar: aarde, water, lucht of vuur sturen enzo

    Het verhaal gaat dan dat de leerlingen een voor een hun krachten ontdekken (en deze misschien kan gebruiken tegen de spookjes en geestjes in het huis)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    kan iedereen behalve CrazuGirlxxx nog even zeggen in welke van de bovenstaande groepen hij zij hoort?
    meisje
    jongen
    gasten


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    Na veel overleg bleek het dat veel mensen graag krachten wouden hebben, dit houd in: Vampier/weerwolf of ander dier zijn, iets van avatar: aarde, water, lucht of vuur sturen enzo

    Het verhaal gaat dan dat de leerlingen een voor een hun krachten ontdekken (en deze misschien kan gebruiken tegen de spookjes en geestjes in het huis)



    Cool! wil je mijn meisje dan veranderen in vampiermeisje?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik wil wel mee doen...
    Ik heb tog niks beters te doen maar ik snap nog niet echt hoe alles werkt met topics en zo :s


    look out for the apple! He's watching you...

    BrownZeta schreef:
    Ik wil wel mee doen...
    Ik heb tog niks beters te doen maar ik snap nog niet echt hoe alles werkt met topics en zo :s


    haha hele dag rpg'en

    je maaktnu een poppetje aan, neem als voorbeeld DutchAlpha's fietsband, die punten moet je in je rol zetten

    dan maak ik als we genoeg mensen hebben een speelrtopic aan waarin we kunnen beginnen, dan zie je wel hoe het moet


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    (...)

    haha hele dag rpg'en

    je maaktnu een poppetje aan, neem als voorbeeld DutchAlpha's fietsband, die punten moet je in je rol zetten

    dan maak ik als we genoeg mensen hebben een speelrtopic aan waarin we kunnen beginnen, dan zie je wel hoe het moet


    Okee dan ga ik dat doen :)
    Zou ik een meisje mogen zijn??


    look out for the apple! He's watching you...

    nee haha





    Tuurlijk


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Naam: Ashley "Ash" Olivia Lavon
    Kracht: Vampiertje
    Leeftijd: 19
    Karakter: Haat aan alles en iedereen behalve haar vrienden en houdt van zich concentreren op één ding (the school dus)
    Extra gezeik: Ash kleurt haar haar iedere vijf minuten. Haar vrienden kennen haar niet beter dan iedere week een andere kleur haar. Ash draagt graag een beanie en haat nu al Brownzeta's personage
    Foto:


    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 13:24 ]


    ©1998

    Kunnen we wel even afspreken dat we niet van te voren alle relatie afspreken zoals altijd gebeurt want ik van dat altijd erg irritant...


    ©1998