Ik ben twee en een half jaar geleden verhuisd naar zowat de andere kant van Nederland en had het daar eerst heel erg moeilijk mee maar nu niet echt meer. Eerst had ik nog erg veel contact met mijn beste vriend en vriendin, maar het contact met mijn beste vriendin verwaterde. Eerst praatte we nog iedere dag maar dat werd steeds minder en na een tijdje helemaal niet meer.
Toen ik jarig was wou ik haar uitnodigen en dat deed ik dus ook. Helaas kon ze niet komen, maar het contact was hersteld en we gingen logeren. Het was heel erg gezellig. We hielden wel weer contact maar dat verwaterde weer. Ik voelde me er heel erg verdrietig om, maar op de een of andere manier lukte het gewoon niet meer goed om contact te houden. Ik had besloten dat ik hier nu nieuwe vrienden heb en het gewoon beter zo kan laten.
De laatste tijd mis ik haar weer. Toch durf ik op de een of andere manier geen contact meer met haar te maken aangezien het bijna een jaar geleden is dat ik haar voor het laatst gesproken heb. Ik ben bang dat het net zoals de andere keren gewoon weer verwaterd en ik me weer erg rot ga voelen. Ik weet niet wat ik moet doen en zit er dus mee.
Spoiler alert: you will save yourself