• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 22:57 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Taundriel schreef:
    (...)

    Haha ik ook aangezien ik de enige van mijn vorige klas was die daarheen ging en tja.. Ik voel me gewoon een beetje ene nerd

    Niks mis mee


    Haha ik zit nu met 3 mensen uit mijn oude groep 8 in de klas. Toeval xD


    I dress to kill, but tastefully

    Took schreef:
    Heeft er iemand de game: Hobbit KoM, ofzoiets? Het is een app, overigens. ^^


    Ik speelde het op de mobiel van mn moeder, maar toen werdt ie overreden en op een of andere manier wilt ie het niet op mijn mobiel doen...


    Stenenlikker

    BluesSister schreef:
    (...)

    Haha ik zit nu met 3 mensen uit mijn oude groep 8 in de klas. Toeval xD


    Haha ik (gelukkig) niet. Maar ik heb nu een hele leuke klas


    Spoiler alert: you will save yourself

    BluesSister schreef:
    (...)

    Ik ook, alleen heb ik nu Latijn, Grieks, duits, Engels, Nederlands en Frans. In de 4e laat ik grieks en duits vallen, zeker weten
    Ugh, ik voel me nu echt een nerd.


    Haha, you're not alone hoor ^^
    Ik heb dit jaar gedag kunnen zeggen tegen Duits en Latijn :')


    Stenenlikker

    Taundriel schreef:
    (...)

    Haha ik (gelukkig) niet. Maar ik heb nu een hele leuke klas


    ik ook :) Mijn klas in groep 8 was echt bagger, op die 3 mensen na ;)


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    (...)

    ik ook :) Mijn klas in groep 8 was echt bagger, op die 3 mensen na ;)


    Haha de mijne ook


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik kwam vandaag trouwens met een geniaal idee voor een letterlijke Middle-Earth / Japan crossover :')
    Mijn elvenblade en mijn wakizashi gekruist neerleggen ^^


    Stenenlikker

    Ik heb dat spel wel op mn tablet. Die ik sinds gisteren heb xd. Had m altijd op mn mobiel, maar mn beeld werd swart en deed niks meer..
    vind het niet echt een bijzonder leuk spel, snap er weinig van..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Ik heb dat spel wel op mn tablet. Die ik sinds gisteren heb xd. Had m altijd op mn mobiel, maar mn beeld werd swart en deed niks meer..
    vind het niet echt een bijzonder leuk spel, snap er weinig van..


    Dat van dat zwarte scherm had ik dus ook. Ik speel nu grepolis, opzich wel een goede vervanging, want het doel is zo ongveer hetzelfde: Bouw een stad, laat die zo groot mogelijk worden en verover de wereld met je ally :')


    Stenenlikker

    Op mijn mobiel doet ie het niet, das wel jammer, maar de recenties zijn niet helemaal geweldig las ik op de android site


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hehe, hier gif's van PJ zijn cameo's in LotR en the Hobbit ^^


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Hehe, hier gif's van PJ zijn cameo's in LotR en the Hobbit ^^

    Vet cool, twee daar van wist ik niet dat ie mee deed, bij Helmsdiep. en de aankomst van de elfen bij Erebor wow


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Vet cool, twee daar van wist ik niet dat ie mee deed, bij Helmsdiep. en de aankomst van de elfen bij Erebor wow


    Ik wist het van één niet. Die van AUJ. De tweede keer dat ik DOS zag, herkende ik hem direcht ^^


    Stenenlikker

    PJ is altijd direct te herkennen. C:

    Ooooh ik had dat spel toen het net 'uitkwam'. Volgens mij had ik toen voor de dwarves gekozen, dat w eet ik niet meer zeker, maar het was echt leuk. Toen die eerste week voorbij was, begon iedereen me aanvallen en toen had ik geen zin meer. e.e


    Caution first, always.

    BluesSister schreef:
    (...)

    Ik ook, alleen heb ik nu Latijn, Grieks, duits, Engels, Nederlands en Frans. In de 4e laat ik grieks en duits vallen, zeker weten
    Ugh, ik voel me nu echt een nerd.


    Wij hebben enkel Latijn, Nederlands, Frans en Engels nu (': Vanaf volgend jaar ook Duits.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried