• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 22:57 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Elrond schreef:
    (...)
    Ja maar al die andere SA's! D':
    Oooooit op een dag, dude. C:


    Haha, owke, ada....


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Niet persé. Ik weet dat gil-Galad sterft, maar omdat ik weer heel erg met hem bezig ben, vind ik het gewoon te sad. Gewoon te veel feelings...

    Ohhh


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elrohir schreef:
    (...)

    Haha, owke, ada....

    Ahum, ik bedoelde natuurlijk 'ion nin'. Ik probeer gewoon een coole pa te zijn door 'dude' te zeggen.


    Caution first, always.

    Elrond schreef:
    (...)
    Ahum, ik bedoelde natuurlijk 'ion nin'. Ik probeer gewoon een coole pa te zijn door 'dude' te zeggen.


    Oh god, Mister Smith, waar is Elrond! :Y)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Op Zweinstein?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Oh god, Mister Smith, waar is Elrond! :Y)

    Mister Andersooooon... (bat)
    Ahum, sorry. Dat was off-topic.

    Elrond is hierzeuuu.


    Caution first, always.

    Elrond schreef:
    (...)
    Mister Andersooooon... (bat)
    Ahum, sorry. Dat was off-topic.

    Elrond is hierzeuuu.


    Ah, gelukkig hij is veilig ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Ah, gelukkig hij is veilig ;)

    Ja, man. Het is totaal niet dangerous als er pijlen rakelings langs je hoofd schieten. C:


    Caution first, always.

    Elrond schreef:
    (...)
    Ja, man. Het is totaal niet dangerous als er pijlen rakelings langs je hoofd schieten. C:

    Precies :D, er staan genoeg mannen met wapens om hem te verdedigen, en Elrond is een uitstekende elf met goede overlevingskanzen ;), heeft ie geleerd van zijn eh fosterouders


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    vaders bedoel ik :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Precies :D, er staan genoeg mannen met wapens om hem te verdedigen, en Elrond is een uitstekende elf met goede overlevingskanzen ;), heeft ie geleerd van zijn eh fosterouders

    jfhdksfskf Maglor en Maedhros C: Elrond is gewoon een flippin bad-ass.


    Caution first, always.

    Elrond schreef:
    (...)
    jfhdksfskf Maglor en Maedhros C: Elrond is gewoon een flippin bad-ass.

    Uhu, jij hebt je huiswerk goed gedaan ^^, die twee zijn echt de bom :D,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Uhu, jij hebt je huiswerk goed gedaan ^^, die twee zijn echt de bom :D,

    Obviously! Al is het alweer een tijdje geleden sinds ik The Silmarillion heb gelezen.


    Caution first, always.

    Elrond schreef:
    (...)
    Obviously! Al is het alweer een tijdje geleden sinds ik The Silmarillion heb gelezen.

    Geweldig boek, ik hoop elke dag dat het ooit een keer word verfilmd, wil trouwens een story maken over die twee met hun ouwe heer en hun broers :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Geweldig boek, ik hoop elke dag dat het ooit een keer word verfilmd, wil trouwens een story maken over die twee met hun ouwe heer en hun broers :D

    Aan de ene kant zou dat erg gaaf zijn, maar ik denk dat het moeilijk te verfilmen is. :')


    Caution first, always.