• heeft iemand een idee voor een kort verhaal voor een ckv opdracht?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Dat moet je zelf bedenken, het is jouw huiswerk. :'D


    Your make-up is terrible

    Wat voor een opdracht?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Ik weet niet eens wat het wilt zeggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat ze een SA moet schrijven voor CKV (Culturele Kunstvorming?) gok ik.

    En geen idee, er zijn zoveel onderwerpen. Zet gewoon een lekker muziekje op en begin met schrijven. Je verzint vast wel iets. Succes!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    the hell mensen, is quizlet tegenwoordig een site om je huiswerk te laten doen?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zou je graag willen helpen, maar met deze informatie kom ik niet ver.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Muninn schreef:
    the hell mensen, is quizlet tegenwoordig een site om je huiswerk te laten doen?


    Chill, ze vroeg of iemand een idee had. Niet of je het voor haar wou gaan schrijven. Misschien heeft ze wel een schrijversblok, daar kan zij niets aan doen. En Quizlet is inderdaad geen site om je huiswerk te laten doen, maar iets vragen is iets anders.

    OT: Sorry, nee. Ik weet niet wat ckv is.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 15:39 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    CKV is Cultureel Kunstzinnige Vorming.
    Schrijf iets over een toneelstuk dat je hebt gezien?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De ckv opdracht moet een praktische opdracht zijn. Ik heb al een gedicht geschreven.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    NCIS schreef:
    (...)

    Chill, ze vroeg of iemand een idee had. Niet of je het voor haar wou gaan schrijven. Misschien heeft ze wel een schrijversblok, daar kan zij niets aan doen. En Quizlet is inderdaad geen site om je huiswerk te laten doen, maar iets vragen is iets anders.

    OT: Sorry, nee. Ik weet niet wat ckv is.

    Is een creatief vak ;p. Cultureel Kunstzinnige Vorming. Zoals Simone al dus zei ;].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Wat moet je precies schrijven? Is er een onderwerp? Moet het over iets specifieks gaan?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zet eerst alles op een rijtje: minimum (en maximum) aantal woorden, doel, onderwerp(en), thema, etc. Ik zou zelf een cultureel onderwerp kiezen. Voor CKV moest ik in de schoenen van een standbeeld staan en vertellen over zijn verleden, hoe het beeld zich voelde, hoe het daar kwam en dat soort dingen. Jouw opdracht is heel vrij, denk ik, dus je bent niet aan regels gebonden en dan is jezelf in een beeld verplaatsen heel leuk. Je kan je ook in een klein kind verplaatsen die iets ergs meemaakt of getuige is van een verkeersongeluk en hoe het effect heeft op haar latere leeftijd. Wel zwaar. Iets lichters is jezelf in een meisje of jongen verplaatsen die naar de Efteling gaat en wat die beleefd en als 'ie als puber teruggaat, hoe hij zich voelt daarbij. Misschien wel thuis of misschien kan hij niet geloven dat hij ooit zo negatief/positief over het pretpark heeft kunnen denken, of whatever.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cipriano schreef:
    De ckv opdracht moet een praktische opdracht zijn. Ik heb al een gedicht geschreven.


    Ik denk dat je het dan even in je beginpost moet zetten dat je al iets hebt. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik wil absluut niet dat iemand mijn hw maakt. maar omdat ik al een aantal praktische opdrachten heb gemaakt en je van alles maar 1 mag doen. wilde ik enkel vragen of iemand een idee had om te doen.

    @kaa dat gedicht heb ik al lang ingeleverd. het moet iets anders zijn.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague