• Hee,

    Ik vroeg me dus af of er misschien iemand is die samen wil schrijven? Ik heb namelijk al een idee voor een hp verhaal in mijn hoofd (nog niet heel uitgebreid, maar wel een idee) en ik vroeg me af of iemand ook zin heeft op een hp verhaal te schrijven. Het kan altijd over iets anders gaan, als je het idee niet leuk vindt, of course (:

    Edit: Ik heb gekozen om met Mudblood te schrijven, maar ik moet zeggen dat het een erg lastige keuze was, er zitten hier echt een aantal zeer goede schrijfsters tussen! Echt, dat meen ik. Heel erg bedankt voor al jullie reacties! <3

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 15:28 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hp :9~ Kies mij!
    Voor mijn schrijfstijl kan je altijd kijken bij mijn eigen Hp verhaal :9~


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou op zich wel willen. Ik heb alleen nog nooit een HP verhaal geschreven maar het lijkt me wel leuk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik wil ook wel (:

    De verhalen op mijn profiel zijn niet echt goede voorbeelden, aangezien mijn schrijfstijl veranderd is (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik wiil ook wel, maar ja, er zijn er meer.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ik wil wel, maar ik vind zelf dat ik niet zo goed kan schrijven..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    The Mystery Behind The Mask (o.a. Fred Weasley)



    Some people ask me, what I am.
    My answer will be; The Mystery behind the mask, I am Mystery

    ~Forced to help Voldemort
    ~Daughter of a Black
    ~The only one who survived the history of Hogwarts
    ~A mystery for everyone accept him



    Dit is mijn story :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou het super vinden en ik schrijf met betrayal


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Wat is eigenlijk het idee? (A)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil ook wel ;3

    Je hebt zo te zien veel keuze (';


    Me so good.

    Volgens mij kom ik zo wel heel hyper over trouwens xD


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou heel graag willen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow, veel mensen. Zoveel had ik er niet verwacht :'D.

    Maar mijn idee was dus om een verhaal te schrijven over de dochter van Draco Malfoy. Na de tweede tovenaarsoorlog wordt de Malfoy-familie door de hele tovergemeenschap aangekeken en is hun goede reputatie echt volledig kapot. Dan komt er een nieuw Toverschool Toernooi en zij wil bewijzen dat de Malfoys niet allemaal zo laf zijn als iedereen denkt.

    Dat is de basis, maar ik wilde er nog meer mysterie indoen (: Ik had ook nog een ander ideetje over twee zussen (een tweeling), waarvan de één aan de kant van de Orde staat en de andere aan de kant van de Dooddoeners, maar op een dag krijgen ze een aanvaring en besluiten ze een weddenschap aan te gaan om te bewijzen dat ze de andere kant ook aankunnen, dus dan stappen ze als het ware in elkaars leven.

    Maar iets anders is ook altijd mogelijk :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Wow, veel mensen. Zoveel had ik er niet verwacht :'D.

    Maar mijn idee was dus om een verhaal te schrijven over de dochter van Draco Malfoy. Na de tweede tovenaarsoorlog wordt de Malfoy-familie door de hele tovergemeenschap aangekeken en is hun goede reputatie echt volledig kapot. Dan komt er een nieuw Toverschool Toernooi en zij wil bewijzen dat de Malfoys niet allemaal zo laf zijn als iedereen denkt.

    Dat is de basis, maar ik wilde er nog meer mysterie indoen (: Ik had ook nog een ander ideetje over twee zussen (een tweeling), waarvan de één aan de kant van de Orde staat en de andere aan de kant van de Dooddoeners, maar op een dag krijgen ze een aanvaring en besluiten ze een weddenschap aan te gaan om te bewijzen dat ze de andere kant ook aankunnen, dus dan stappen ze als het ware in elkaars leven.

    Maar iets anders is ook altijd mogelijk :Y)


    Super gaaf


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Memphis schreef:
    Wow, veel mensen. Zoveel had ik er niet verwacht :'D.

    Maar mijn idee was dus om een verhaal te schrijven over de dochter van Draco Malfoy. Na de tweede tovenaarsoorlog wordt de Malfoy-familie door de hele tovergemeenschap aangekeken en is hun goede reputatie echt volledig kapot. Dan komt er een nieuw Toverschool Toernooi en zij wil bewijzen dat de Malfoys niet allemaal zo laf zijn als iedereen denkt.

    Dat is de basis, maar ik wilde er nog meer mysterie indoen (: Ik had ook nog een ander ideetje over twee zussen (een tweeling), waarvan de één aan de kant van de Orde staat en de andere aan de kant van de Dooddoeners, maar op een dag krijgen ze een aanvaring en besluiten ze een weddenschap aan te gaan om te bewijzen dat ze de andere kant ook aankunnen, dus dan stappen ze als het ware in elkaars leven.

    Maar iets anders is ook altijd mogelijk :Y)


    Oew, die eerste is nice (Y)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Oew, die eerste is nice (Y)


    Thanks (: Ik ga wel even alle verhalen op jullie profielen bekijken enzo ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle