• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Took zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.

''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."

Hobbit quizen:

Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.

De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6

[ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:45 ]

Elrond schreef:
    (...)
    Hahahaha, straks is er echt zo'n enorme Q-familie van elven. Galadriel en Celeborn er ook nog bij... Dan blijf je bezig. :')

Jajaaa, dat zou echt awesome zijn, haha.

Draculea schreef:

Dat blijheid :'D

He's awesome and handsome :9~

Draculea schreef:

He's so sexy :X

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Draculea schreef:

Haha blijhoofd :]

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Hm weetje wat mijn probleem is...
    Ik wil dolgraag een fantasie verhaal schrijven met elven, goblins, trollen, dwergen, tovenaars en al die zooi, maar ik ben heel bang dat mensen het dan een rip-off gaan vinden van LotR. Dat is echt heel moeilijk want eigenlijk is LotR zó bekend dat bijna niemand meer echt al die zooi in één kan proppen zonder dat het vergeleken wordt met elkaar.

Draculea schreef:
    Ik wil dolgraag een fantasie verhaal schrijven met elven, goblins, trollen, dwergen, tovenaars en al die zooi, maar ik ben heel bang dat mensen het dan een rip-off gaan vinden van LotR. Dat is echt heel moeilijk want eigenlijk is LotR zó bekend dat bijna niemand meer echt al die zooi in één kan proppen zonder dat het vergeleken wordt met elkaar.

In bijna elke fantasy komen er wel elfen of dwergen of wat dan ook in voor.. zolang je verhaal niet hetzelfde is, is het geen rip-off dan is het gewoon weer een andere fantasy ;)

“We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

Draculea schreef:

dat zei een gozer ook tegen mij toen ik een storie maakte van Isildur, maar heb hem lekker laten prate,
    als jij een verhaal wilt maken, moet je het doen,

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

Niniel schreef:
    (...)
    dat zei een gozer ook tegen mij toen ik een storie maakte van Isildur, maar heb hem lekker laten prate,
    als jij een verhaal wilt maken, moet je het doen,

Amen to that.

Maar ik ken het gevoel hoor. Ik heb om die reden ook zelf rassen gecreëerd in mijn eigen boek, hoewel daar ook volken in zitten die verrekt veel van dwergen en elfen weg hebben. :'p Maar toch even anders...

Every villain is a hero in his own mind.

Wauw! 1D story's krijgen tegenwind... 3 hobbit story's in de top xd

you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

Hahaha,

“We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

Elrond schreef:
    (...)
    Hahahaha, straks is er echt zo'n enorme Q-familie van elven. Galadriel en Celeborn er ook nog bij... Dan blijf je bezig. :')

Ben er net achter gekomen dat Elrond eigenlijk de schoonzoon van Galadriël is. Hij is getrouwd met Celebrían, Galadriels dochter. En als je dan gaat nadenken dat Elrond een dochter heeft, Arwen, die samen met Aragorn ook een kind krijgt. Dan is Galadriël dus de oma van Arwen en de overgroot oma van hun zoon... O.o En nog steeds geen rimpeltje te zien :')

MarshmallowS schreef:
    Hahaha,

HAHAHA. :'D

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Elrond schreef:
    (...)

Ik ben bang dat ik nog een tijdje een Hobbit blijf. :')

What do we say to the god of death? ''Not today.''

MarshmallowS schreef:
    Hahaha,

Dat is ook een gifset op Tumblr. C:

Caution first, always.

LakeTown schreef:
    (...)

Ben er net achter gekomen dat Elrond eigenlijk de schoonzoon van Galadriël is. Hij is getrouwd met Celebrían, Galadriels dochter. En als je dan gaat nadenken dat Elrond een dochter heeft, Arwen, die samen met Aragorn ook een kind krijgt. Dan is Galadriël dus de oma van Arwen en de overgroot oma van hun zoon... O.o En nog steeds geen rimpeltje te zien :')

Hahaha, I knoow :') En als je dan vanaf Elrond's kant nog verder terug gaat komt je bij Melian de Maia en Thingol uit. Dus Elrond en zijn kinderen zijn een paar procent Maiar ^^