LakeTown schreef:
Hee jongens,
ik zet het ook op mijn profiel, maar ik wilde het hier toch nog even melden. Ik kon de komende tijd niet veel meer online. Dit heb ik met veel moeite (verslavingen he?) besloten. Een tijdje geleden deed ik hetzelfde, en toen kwam ik na een maandje of 3 weer terug. Maar ik merk dat ik te veel aan Quizlet vasthoud. In de tijd dat ik moet werken zit ik hier met jullie te kletsen en de topic te onderhouden. Dus het spijt me, maar ik ga jullie even een tijdje verlaten. Ik zal nog wel af en toe online komen, zoals in de weekenden, maar niet veel meer. Berichtjes worden pas later beantwoord enzo, maar ik zal sowieso reageren. En dus ook in dit topic, ik zal voor een lange tijd niet meer een hobbittopic openen, alle eer aan Took 
Ik wens jullie heel veel plezier!
Liefs,
LakeTown
Btw. ik zal nog wel af en toe in het speeltopic van Venomis reageren, dus maak je daar maar geen zorgen over
Ik zal je missen meis, suc6 met school, werk en andere bezigheden, gelukkig is het neit voor altijd en spreken we je af en toe in de weekenden, en op het RPG forum

Maar tot die tijd:
Namárië, Moge Varda over je waken op dagen dat je niet bij ons bent
A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf