• Verhaallijn

    One Direction, wereldberoemd en kan niet meer zonder herkend te worden over straat. Maar toch blijven het doodnormale jongens, die ook naar school zijn gegaan.
    Op een dag krijgen alle jongens een uitnodiging van de middelbare school waar ze vroeger opzaten. Er gaat een schoolreunie plaatsvinden, de vraag is of ze in hun drukke tijdschema erheen kunnen komen.
    Toch kunnen ze allemaal naar hun eigen oude school komen. En wie ze daar allemaal aantreffen…




    Rollen

    One Direction:
    Zayn Javadd Malik - MinimuisBeta
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - AmazaynLOVE
    Louis William Tomlinson - MinimuisBeta
    Harry Edward Styles -

    Oude klasgenoten (max. 15)
    Anna Jane "AJ" Valentine - Klasgenoot Niall - Whisperings
    Roselynn "Rose" Alicia Eastside - Klasgenoot en ex Zayn - Whisperings
    Mick Barend - Klasgenoot Liam - MinimuisBeta
    Avril Miller - Klasgenoot en ex Louis - Feaser

    Regels:
    -minstens 100 woorden per post
    -geen gescheld OOC
    -geen drugs gebruik
    -16+ mag, maar houd het redelijk
    -alleen AmazaynLOVE opent nieuwe topics
    -geen Mary-Sue
    -Reserveringen blijven 72 uur staan.

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Klasgenoot van: (alleen in te vullen door de vroegere klasgenoten. Het personage kan klasgenoot zijn van één van de jongens.)
    Extra:

    Veel succes met invullen!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 19:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 jan 2014 - 17:43 ]

    MinimuisBeta schreef:
    (...)

    Mick Barend


    Mannelijke klasgenoot. JA KATE DIE BESTAAN OOK NOG XD OMG BEN MELIG


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    AmazaynLOVE schreef:
    (...)

    Wie dan??? *pampam*


    Rose die is nieuw in mijn vriendenclubje XD

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 18:44 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik moet avondeten! Tot zo!

    Ik ben klaar met eten!


    Naam: Roselynn "Rose" Alicia Eastside
    Leeftijd: 20, 11 augustus.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Nationaliteit: Brits, en Nederlands
    Karakter Rose is op het eerst gezicht een vrolijk, hyper meisje met het motto "lang leven de lol", maar als je haar beter kent, kom je erachter dat ze het erg moeilijk heeft. Haar ouders zijn haast elke dag weg en laten haar soms wel eens aan haar lot over. Dat doen ze al sinds dat Rose tien jaar is. Ze was bijna uit huis geplaatst, maar ze heeft zelf tegen haar ouders gezegd dat ze dat niet wilde, wat hen erg overtuigde. Soms lijkt het net alsof Meneer en Mevrouw Eastside geen dochter hebben, dus daarom komt Rose' tweeënzeventigjarige opa vaak oppassen. Rose' opa is Brits, net zoals haar moeder en de familie daaromheen. Haar vader is Nederlands, dus ze is een halfbloedje. Rose' familie aan de kant van haar moeder is gelovig, dus zo is ze thuis ook opgevoed. Ze is niet strenggelovig, maar gelooft wel in God en heeft de Bijbel gelezen. Eigenlijk gaat ze nooit naar de kerk, dus zegelooft meer om het geloven.
    Af en toe wordt Rose wel eens uitgescholden vanwege haar afkomst, maar dan laat ze even weten dat ze daar niet van gediend is. Doordat ze al sinds de kleuterklas wordt uitgescholden, is ze een tijdje een beetje depressief geweest. Niet erg depressief, maar ze huilde elke dag en zei niks meer, wat erg verbazend is, aangezien Rose eersteklas kletskous is. Maar daar is ze overheen gestapt en nu trekt ze zich niks meer aan van mensen die halfbloedjes uitschelden.
    Verder is het meisje op school erg populair en wilt ze graag binnenhuisarchitecte worden, maar ook graag zingen. Daarom denkt ze eraan mee te doen aan X Factor, omdat ze daar hoopt te groeien en haar keuze kan maken.
    Wanneer Rose in een goede bui is kan het meisje lekker gek zijn en hyperactief. Ze maakt grapjes wat iedereen wel opvrolijkt, maar soms kunnen ze ook erg hard zijn, ook al bedoelt ze het niet zo.
    De breuk met Zayn was voor haar een van de meest afschuwelijke dingen in het leven. Ze was smoorverliefd op hem, maar haar ouders dwongen het meisje het uit te maken. Ze weet niet waarom.
    Uiterlijk: Wat sowieso aan Rose opvalt, zijn haar haren. Blond ik misschien wel een redelijk veel voorkomende haarkleur, maar Rose heeft net even een tintje witblond in haar — haar zitten. Dit is écht niet geverfd, hoewel mensen dat soms denken. Er zitten mooie slagen in Rose' haar, wat haar — haar net even een iets slordiger accent geeft. Haar ogen zijn hardblauw en er is vaak een twinkeling in te zien. De wimpers die haar ogen omringen zijn lang en donker, waar mensen ook veel complimentjes over maken. De tanden van het meisje zijn altijd netjes gepoetst en ze blinken altijd, met behulp van tandenbleek. Rose' lichaam is licht gespierd aangezien ze doet aan fitness. Verder is haar huid licht gebruind door zonnige vakanties. Met haar 1.64 komt ze niet snel boven iedereen uit, maar haar lengte maakt niet zo veel uit, want ze is een prachtige meid, hoewel ze zich best schaamt voor haar voeten, die best uitgedroogd zijn.


    Klasgenoot van: (alleen in te vullen door de vroegere klasgenoten. Het personage kan klasgenoot zijn van één van de jongens.) Zaynie
    Extra: Rose en haar hondje Hyder zijn onafscheidelijk. Waar Rose gaat, gaat Hyder, waar Hyder gaat, gaat Rose.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 19:10 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Is ze zo goed?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Naam: Avril Miller
    Leeftijd: 21 jaar jong.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Nationaliteit: Half Ierse, half Britse. Woonde in haar jeugd in Doncaster.
    Karakter: Avril is een vriendelijke en aardige meid. Ze houdt van gezelschap en wordt niet snel boos. Ze is best slim en muziekaal aangelegt. Je kunt haar vertrouwen en ze is eerlijk. Ook is Avril vrolijk. Ze heeft best zin in de reünie. En is best zenuwachtig om Louis en haar oude vriendinnen weer te zien.
    Uiterlijk: In haar schooltijd:



    Nu:



    Avril Lavigne
    In haar schooltijd had Avril soms roze of groen in haar haren. Nu heeft ze gewoon blond. Haar ogen zijn ijsblauw. Ze heeft vrouwlijke rondingen en is 1.69 lang. Maar ze draagt hakken. Haar kleding stijl was vroeger punk en nu normaal.
    Klasgenoot van: (alleen in te vullen door de vroegere klasgenoten. Het personage kan klasgenoot zijn van één van de jongens.) Ze is de ex en was de klasgenoot van Louis Tomlinson.
    Extra: Avril is nu een muziekdocente op een school,geeft les aan 2 brugklassen en 2 tweede klassen, en op een muziek school.

    Hopelijk is Avril goed?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 19:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Whisperings schreef:
    (...)

    Mannelijke klasgenoot. JA KATE DIE BESTAAN OOK NOG XD OMG BEN MELIG


    ik dacht er zelf namelijk aan dat hij dingetje peste of andersom


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Naam: Mick Barend
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Mannelijk
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Mick is een hele vriendelijke jongen. Na school heeft hij een cariere gezocht in turnen en hij is nu al vaak kampioen geworden vooral voor brug. Hij heeft zelf een dochtertje en een vriendin. Hij is heel trots op zijn dochtertje. Hij heeft erg veel zin in de reunie en hoopt dat iedereen komt. Hij is qua karakter erg volwassen, dit komt ook door zijn dochtertje, en hij ziet het eigenlijk altijd van de zonnige kant. Een slecht punt aan Mick is dat hij geen geduld heeft.
    Uiterlijk:




    Klasgenoot van: Liam

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 20:57 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ik schrijf me toch uit, sorry.

    (magik dan Liam omruilen voor Zayn?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    (magik dan louis omruilen voor Zayn?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    (...)


    Nou ja zeg. K ben beledigd. Wil je.niet als Lou een nieuwe meeting met Avril?'

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 22:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)

    Nou ja zeg. K ben beledigd. Wil je.niet als Lou een nieuwe meeting met Avril?'


    Nee!:@

    :P:P:P:P


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    (...)

    Nee!:@

    :P:P:P:P


    Tss. Hoezo kwets je me nu...)';


    The monsters running wild inside of me. I'm faded