• Verhaallijn

    One Direction, wereldberoemd en kan niet meer zonder herkend te worden over straat. Maar toch blijven het doodnormale jongens, die ook naar school zijn gegaan.
    Op een dag krijgen alle jongens een uitnodiging van de middelbare school waar ze vroeger opzaten. Er gaat een schoolreunie plaatsvinden, de vraag is of ze in hun drukke tijdschema erheen kunnen komen.
    Toch kunnen ze allemaal naar hun eigen oude school komen. En wie ze daar allemaal aantreffen…




    Rollen

    One Direction:
    Zayn Javadd Malik - MinimuisBeta
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - AmazaynLOVE
    Louis William Tomlinson - MinimuisBeta
    Harry Edward Styles -

    Oude klasgenoten (max. 15)
    Anna Jane "AJ" Valentine - Klasgenoot Niall - Whisperings
    Roselynn "Rose" Alicia Eastside - Klasgenoot en ex Zayn - Whisperings
    Mick Barend - Klasgenoot Liam - MinimuisBeta
    Avril Miller - Klasgenoot en ex Louis - Feaser

    Regels:
    -minstens 100 woorden per post
    -geen gescheld OOC
    -geen drugs gebruik
    -16+ mag, maar houd het redelijk
    -alleen AmazaynLOVE opent nieuwe topics
    -geen Mary-Sue
    -Reserveringen blijven 72 uur staan.

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Klasgenoot van: (alleen in te vullen door de vroegere klasgenoten. Het personage kan klasgenoot zijn van één van de jongens.)
    Extra:

    Veel succes met invullen!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 19:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 jan 2014 - 17:43 ]

    Mag ik een oude klasgenoot van Niall, en een oude klasgenoot, en daarbij ook ex, van Zayn?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    Mag ik een oude klasgenoot van Niall, en een oude klasgenoot, en daarbij ook ex, van Zayn?


    Ja hoor!

    Haha ik doe het om jou te pesten ^.^ Mijn personages komen er zo aan!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    Haha ik doe het om jou te pesten ^.^ Mijn personages komen er zo aan!


    Grrrrr... Dat snap ik ook wel...


    Naam: Anna Jane "AJ" Valentine (Yeah, there she is again)
    Leeftijd: 31 december zal zij twintig kaarsjes uitblazen, net 19, dus.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Nationaliteit: Iers XD
    Karakter Anna is een vrolijk meisje, totaal niet verlegen en erg direct. Wanneer ze iets wilt bereiken zal ze er alles aan doen tot ze het heeft bereikt, erg ambitieus dus. Iedereen kent Anna, zo niet, dan zal ze er wel voor zorgen. Het meisje bemoeit zich graag met dingen, dat irriteert sommige mensen wel. Dan is ze overenthousiast en gedraagt ze zich volwassener dan dat ze eigenlijk is. Qua verliefdheid is Anna echt niet degene die je zoekt. Ze is nog nooit verliefd geweest, ze weet ook niet hoe dat voelt. Ze zal het altijd proberen te negeren, maar als het écht toeslaat, is het menens.
    Onder dat lieve, komische meisje zit eigenlijk een zacht meisje. Anna is erg gevoelig, en de zakdoeken mogen worden gepakt wanneer er een tranentrekker op tv komt.
    Uiterlijk:


    Anna heeft een vrolijke, dikke bos haren, waar ze het liefst niks mee doet. Alhoewel ze altijd wel in is voor een klein vlechtje of knotje. Het is erg klitterig, maar wanneer je het goed uitkamt is Anna's haar prachtig. De ogen van het meisje zijn groen, met een tintje bruin. Ze zijn omhuld met lange, zwarte wimpers. Anna is niet de dunste, gewoon wat stevig gebouwd, maar dik is ze zeer zeker niet. Met haar 1:57 komt Anna niet echt boven de rest uit, maar ze draagt geen hakken om het te verbergen, ze is trots op haar lengte. Het meisje gaat erg met de trend mee, ze draagt dan ook altijd leuke kleding. Van make-up is Anna geen fan, toch kan een klein beetje oog-make-up geen kwaad. Dit zijn trouwens Anna's vingers. Ze bijt nagels. Extreem.
    Klasgenoot van: (alleen in te vullen door de vroegere klasgenoten. Het personage kan klasgenoot zijn van één van de jongens.) Niall
    Extra: Sommigen noemen Anna "AJ", maar meestal wordt ze gewoon "Anna" genoemd.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 9:25 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Kabouter jongen XD
    Nationaliteit: Iers
    Karakter: Hij is een lieve en leuke jongen, en houdt van zijn gitaar.
    Hij is erg gevoelig, en kan er niet tegen als je hem kwetst.
    Ook eet ie erg veel, op een één of andere manier is ie niet dik.
    Als je eten voor je neus hebt liggen, moet je dat goed in de gaten houden...
    Anders is het hap-slik-weg!
    Hij praat graag door mensen heen, als ie iets wíl zeggen, doet ie dat meteen.
    Uiterlijk:


    Klasgenoot van: /
    Extra: Hij heeft laatst een neefje gekregen en hij heet Theo. Hij komt ook in het verhaal! (Zie foto 2)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 9:46 ]

    Liam? ^^


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Liam? ^^


    Ja, dat mag

    Meisje, Harry's ex?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry?


    Because I love him, do I need another reason?

    After schreef:
    Meisje, Harry's ex?


    Jep!

    Tenacious schreef:
    Harry?


    Dat mag

    Nee sorry. Ik faal in RPG's btw. Ik houd het bij mijn eigen verhalen als je het niet erg vindt. Bovendien heb ik het heel erg druk met mijn aankomende examens, want ik zei aan het eind van mijn opleiding.
    Ik vind het wel heel erg lief dat je mij een mailtje hebt gestuurd!


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Sorry maar ik doe ook niet mee

    iSAYZAYN schreef:
    Nee sorry. Ik faal in RPG's btw. Ik houd het bij mijn eigen verhalen als je het niet erg vindt. Bovendien heb ik het heel erg druk met mijn aankomende examens, want ik zei aan het eind van mijn opleiding.
    Ik vind het wel heel erg lief dat je mij een mailtje hebt gestuurd!


    Geeft niks!
    Suc6 met je exame(s)