• Verhaallijn

    One Direction, wereldberoemd en kan niet meer zonder herkend te worden over straat. Maar toch blijven het doodnormale jongens, die ook naar school zijn gegaan.
    Op een dag krijgen alle jongens een uitnodiging van de middelbare school waar ze vroeger opzaten. Er gaat een schoolreunie plaatsvinden, de vraag is of ze in hun drukke tijdschema erheen kunnen komen.
    Toch kunnen ze allemaal naar hun eigen oude school komen. En wie ze daar allemaal aantreffen…




    Rollen

    One Direction:
    Zayn Javadd Malik - MinimuisBeta
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - AmazaynLOVE
    Louis William Tomlinson - MinimuisBeta
    Harry Edward Styles -

    Oude klasgenoten (max. 15)
    Anna Jane "AJ" Valentine - Klasgenoot Niall - Whisperings
    Roselynn "Rose" Alicia Eastside - Klasgenoot en ex Zayn - Whisperings
    Mick Barend - Klasgenoot Liam - MinimuisBeta
    Avril Miller - Klasgenoot en ex Louis - Feaser

    Regels:
    -minstens 100 woorden per post
    -geen gescheld OOC
    -geen drugs gebruik
    -16+ mag, maar houd het redelijk
    -alleen AmazaynLOVE opent nieuwe topics
    -geen Mary-Sue
    -Reserveringen blijven 72 uur staan.

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Klasgenoot van: (alleen in te vullen door de vroegere klasgenoten. Het personage kan klasgenoot zijn van één van de jongens.)
    Extra:

    Veel succes met invullen!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 19:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 jan 2014 - 17:43 ]

    1DDAY2001 schreef:
    Sorry maar ik doe ook niet mee


    Maakt niks uit

    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: 20, verjaart op 29 Augustus.
    Geslacht: Man.
    Nationaliteit: Wolverhampton, London.
    Karakter: Liam is een lieve, spontane jongen waarmee je kunt lachen. Hij houd ontzettend van zijn vrienden en familie, en zou dan ook voor ze door het vuur gaan. Ook is hij ook erg bezorgt over zijn vrienden en familie. Hij zou nooit iemand expres pijn doen, en als hij dat per ongeluk wel doet heeft hij een ontzettend schuld gevoel. Je moet hem wel heel ver krijgen voordat hij kwaad word, en dan kan je gerust voor hem uitkijken. Hij kan er ook totaal niet tegen als iemand zonder reden gepest of uitgescholden word, en zal het ook altijd voor diegene opnemen.
    Uiterlijk:


    Extra: X.


    How far is far

    mag ik Zayn?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Hmm Zayn is al gereserveerd dus ik doe niet mee, tenzij hij vrij komt, dan wil ik altijd nog wel. Kan je me dan een berichtje sturen?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 14:01 ]

    jij mag zayn ook wel hoor, neem ik gewoon een andere....


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Knetterdisco schreef:
    Hmm Zayn is al gereserveerd dus ik doe niet mee, tenzij hij vrij komt, dan wil ik altijd nog wel. Kan je me dan een berichtje sturen?


    Sorry dat ik zo laat rea. Ja je mag Zayn!

    MinimuisBeta schreef:
    jij mag zayn ook wel hoor, neem ik gewoon een andere....


    Louis is nog over? Wil je die? Als je Lou niet wil kan je een oude klasgenoot zijn.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 14:42 ]

    uhm ik wil Louis dan wel


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Oh yaay ik mag Zayn :)
    Dan ga ik hem straks uitwerken, als ik klaar ben met alle driehonderd klusjes die ik nog moet doen :S

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 14:49 ]

    MinimuisBeta schreef:
    uhm ik wil Louis dan wel


    Prima!

    Knetterdisco schreef:
    Oh yaay ik mag Zayn :)
    Dan ga ik hem straks uitwerken, als ik klaar ben met alle driehonderd klusjes die ik nog moet doen :S


    Oké!

    als we nog meer personen nodig hebben wil ik er nodig wel een hoor


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    als we nog meer personen nodig hebben wil ik er nodig wel een hoor


    We hebben nog oude leerlingen van vroeger... Snap je? Dan mag je zelf een personage bedenken.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 15:08 ]

    AmazaynLOVE schreef:
    (...)

    We hebben nog oude leerlingen van vroeger... Snap je? Dan mag je zelf een personage bedenken.


    Voorbeeld:

    Whisperings schreef op 11 jan 2014 - 9:11:





    Naam: Anna Jane "AJ" Valentine (Yeah, there she is again)
    Leeftijd: 31 december zal zij twintig kaarsjes uitblazen, net 19, dus.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Nationaliteit: Iers XD
    Karakter Anna is een vrolijk meisje, totaal niet verlegen en erg direct. Wanneer ze iets wilt bereiken zal ze er alles aan doen tot ze het heeft bereikt, erg ambitieus dus. Iedereen kent Anna, zo niet, dan zal ze er wel voor zorgen. Het meisje bemoeit zich graag met dingen, dat irriteert sommige mensen wel. Dan is ze overenthousiast en gedraagt ze zich volwassener dan dat ze eigenlijk is. Qua verliefdheid is Anna echt niet degene die je zoekt. Ze is nog nooit verliefd geweest, ze weet ook niet hoe dat voelt. Ze zal het altijd proberen te negeren, maar als het écht toeslaat, is het menens.
    Onder dat lieve, komische meisje zit eigenlijk een zacht meisje. Anna is erg gevoelig, en de zakdoeken mogen worden gepakt wanneer er een tranentrekker op tv komt.
    Uiterlijk:



    Anna heeft een vrolijke, dikke bos haren, waar ze het liefst niks mee doet. Alhoewel ze altijd wel in is voor een klein vlechtje of knotje. Het is erg klitterig, maar wanneer je het goed uitkamt is Anna's haar prachtig. De ogen van het meisje zijn groen, met een tintje bruin. Ze zijn omhuld met lange, zwarte wimpers. Anna is niet de dunste, gewoon wat stevig gebouwd, maar dik is ze zeer zeker niet. Met haar 1:57 komt Anna niet echt boven de rest uit, maar ze draagt geen hakken om het te verbergen, ze is trots op haar lengte. Het meisje gaat erg met de trend mee, ze draagt dan ook altijd leuke kleding. Van make-up is Anna geen fan, toch kan een klein beetje oog-make-up geen kwaad. Dit zijn trouwens Anna's vingers. Ze bijt nagels. Extreem.
    Klasgenoot van: (alleen in te vullen door de vroegere klasgenoten. Het personage kan klasgenoot zijn van één van de jongens.) Niall
    Extra: Sommigen noemen Anna "AJ", maar meestal wordt ze gewoon "Anna" genoemd.
    [ bericht gewijzigd door Whisperings op 11 jan 2014 - 9:25 ]

    Love, Breath and Smile

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 15:12 ]

    Gingen de jongen naar dezelfde school? nee toch?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!