• Hey iedereen!

    Zoals de titel het waarschijnlijk verraadt, zoek ik voor een schooltaak naar heel wat trends die je in de verkoop kunt vinden.
    (Bv. New Balance is deze periode in de mode qua schoenen).
    Anders gesteld: wat vind je heel veel terug in alle verschillende winkels en etalages?

    Het moet niet enkel over de mode gaan, het liefst niet! Alles is welkom!

    Alvast bedankt!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb echt geen idee wat New Balance is. (': Maar verder, geen idee, Vans, nog steeds? Ik weet echt te weinig van al die dingen.


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    Ik heb echt geen idee wat New Balance is. (': Maar verder, geen idee, Vans, nog steeds? Ik weet echt te weinig van al die dingen.

    Deze:



    Enfin, bij mij in België (op school voornamelijk) kom je altijd iemand tegen met zulke schoenen, dus ja!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Reflektor schreef:
    (...)
    Deze:

    [Foto]

    Enfin, bij mij in België (op school voornamelijk) kom je altijd iemand tegen met zulke schoenen, dus ja!

    Oh, nog nooit gezien eigenlijk. :/

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 20:49 ]


    comfort in c h a o s

    Je ziet nu veel steeds meer Tarwegras voorbij komen. Vooral te zien in groente winkels/ supermarkten en natuurwinkels :3 Omdat het zo geweldig gezond is en omdat mensen er naar vragen steeds vaker.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Reflektor schreef:
    (...)
    Deze:



    Enfin, bij mij in België (op school voornamelijk) kom je altijd iemand tegen met zulke schoenen, dus ja!


    Is dat in, ik vind ze echt ontzettend lelijk...
    Bandana's zijn deze zomer in geweest en donutknotjes,, parka's, timberland schoenen, spijker jasjes met leren mouwen of zonder mouwen.


    ©1998

    Ohja die schoen. Ik weet niet ik vind ze persoonlijk erg lelijk. Maarja mode hoeft niet altijd mooi te zijn.
    Al ga ik zelf geen geld neer leggen voor iets wat ik niet leuk vind.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik vind dat Holister veel gedragen wordt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Hmm. New Balance, Jordans, beanies & nog steeds Vans.


    To infinity and beyond •

    Timberlands komen ook veel voorbij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shirts met schedels/doodskoppen/whatever, creepers. Het is vreselijk.

    Ik voel me dan wel even heel erg in met mijn vans.
    Haha, maar die draag ik al mijn hele leven omdat ik al sinds ik klein ben skateboard.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 21:29 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    DutchAlpha schreef:
    (...)

    Is dat in, ik vind ze echt ontzettend lelijk...
    Bandana's zijn deze zomer in geweest en donutknotjes,, parka's, timberland schoenen, spijker jasjes met leren mouwen of zonder mouwen.

    Toegegeven, ik vind ze ook niet één van de mooiste!

    En hartstikke bedankt voor jullie tips!

    Maar ik zoek niet alleen trends in de kleding, mode. Het mag over vanalles gaan zolang het in de context verkoop en winkels blijft.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Washi tape :P

    Bij de Hema verkopen ze ONTZETTEND veel ervan, en bij andere winkels zie ik het ook steeds vaker


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kleding:
    Nu juist in de uitverkoop: de peplum, parka's
    Wat je veel ziet in het nieuwe seizoen: Fluffy vesten, skaterskirts
    Het Silhouet wordt komend seizoen weer vrouwelijk, met lange strakke rokken en crop tops.

    Nagellak:
    Structuur op nagels is de trend! Vooral liquid sand is in, cracle, caviar en magnetic zijn alweer over hun hoogtepunt.

    Foundation:
    De BB creams beginnen een beetje aan hun einde te komen, de CC cream neemt steeds meer de plaats in, met in mindere mate mousse foundations

    lipstick:
    Matte (donkere) kleuren zijn helemaal 'hot' sinds M.A.C. riri who heeft gelanceerd.

    Het geheel van Make-up moet natuurlijk ogen.

    Wenkbrauwen:
    Steeds meer vrouwen laten hun wenkbrauwen staan of tekenen ze veel voller bij sinds Cara Delavine in het modebeeld is verschenen. Dit zie je duidelijk in wenkbrauwproducten (gel, poeder, potlood)

    haar (weet niet of deze erbij hoort, maarja):
    de laatste tijd zie ik dat lang haar met dipdye/gradient/ect een beetje over is, maar plaatsmaakt voor kortere coupes rond de schouder.

    schoenen:
    De laatste tijd heb ik het gevoel dat de Jeffrey Campbell Lita's weer in komen, er zijn ook steeds meer nepperds te vinden in reguliere winkels (h&m)
    &daarop voortbordurend schoenen met plateaus en brede hakken.

    Kettingen:
    We zitten nu een beetje op een overgangsgrens. Statement kettingen zijn nog wel in, maar je merkt al wel een duidelijke overgang naar simpel en klein. De hoogte van de ketting blijft wel hetzelfde, namelijk tussen de hals en de borst. Ook schijnt de choker weer zijn terugkeer te maken, maar die heb ik nog niet veel gezien, dus misschien is het hier nog te vroeg voor.

    Tassen:
    Ik zie de laatste tijd veel hoekige tassen:http://www.hm.com/nl/product/16778?article=16778-A en veel office tassen http://www.hm.com/nl/product/22700?article=22700-A

    Prints:
    De aztec print lijkt een beetje uit te raken, maar wordt vervangen door (zachte) bloemenprint.

    parfum:
    De laatste tijd komen er juist sprankelende geuren uit, ipv zwaardere geuren

    Boeken:
    Ik merk dat er de laatste tijd meer fantasy en YA op de markt komt, alsof dit genre opnieuw is ondekt door veel aankomende YA verfilmingen.

    Bios:
    Er komen steeds meer NL'se films in de bios (waar het laatst alleen verliefd op ibiza was, is er nu een hele reeks uitgekomen, smoorverliefd, mannenharten, mees kees, toscaanse bruiloft, soof)

    Maar er komen ook meer YA's in de bios:
    Catching fire, divergent, Vampire academy ect.)

    Met verzorging wordt de laatste tijd vaak geroepen met verschillende planten en moet het vooral natuurlijk klinken. Hier speelt ook de dagverzorging op in met verpakkingen, maar er worden ook veel producten gelanceerd voor een gladde huid(pixel perfect, perfect blur, ect.)

    Ook wordt arganolie de laatste tijd veel gehyped!


    Mm, ik hoop dat je er wat aan hebt!


    The night is dark and full of terrors.

    Oh, en elektrische gezichtsreinigers zijn ook helemaal in! (visapure, Clarasonic Mia),

    en de ruitjesprint is helemaal terug.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 12:08 ]


    The night is dark and full of terrors.