Ethan Brooks
Meisje maakten me ongemakkelijk. Zou ik gay zijn? Nee, vast niet. Dan was ik er nu al achter. Misschien was het gewoon puur biologisch dat ze me ongemakkelijk maakten. 'Ik ben niet op haar,' hield ik vol. 'Echt niet.' Toen liet ik mijn stem zachter worden. Niet iedereen hoefde deze conversatie mee te luisteren, ook al zaten we in de woonkamer. 'Ze maakt me eerder ongemakkelijk. Ik bedoel, ik kan het wel goed met haar vinden, maar soms zijn het zo'n schaamtelijke situaties en zij vindt het echt heel normaal,' zei ik hem. Ik hoopte dat Jeremy mij er een beetje mee kon helpen. 'Ik weet niet,' voegde ik er aan toe. Het was niet echt te bewoorden.
Jeremy Devone
Ik grinnik zacht, ja daar zag ik Rose wel voor aan ja... Maar zo voelde ik mezelf ook altijd rond meisjes, bij Tyler leek het altijd zo makkelijk.. en dan kwam ik. En altijd ging het verkeerd.
"Ik heb het zelfde probleem... Tyler en ik zijn en identieke tweeling, en bij hem lijkt het altijd zo makkelijk te gaan, en ik voel me zo ongemakkelijk... Ik kan je er weinig raad in geven vreed ik.."
Laurinda Pearl
Met een zucht loop ik de badkamer weer uit zin om naar mijn kamer te gaan had ik niet dus ik besloot terug de trap af naar beneden te lopen, eenmaal in de hal liep ik richting de keuken waar ik opzoek ging naar een vriezer. Daar zou vast wel ijs in liggen, en inderdaad. Uit een kastje pak ik een theedoek, waarna ik een koelpack uit de vriezer pak en die meeneem richting de woonkamer. Hier ga ik op de bank zitten, wikkel de koelpack in de theedoek en hou het tegen mijn hals.
Het was koud en liet een rilling langs mijn ruggengraat gaan, maar met wat hoop zou het de pijn verlichten, want blauw was mijn hals inmiddels toch al.
Abigail Pierce
Toen ik mijn kleding uit getrokken had was het water ongeveer op temperatuur en ik stap eronder. De warme stralen lieten mijn spieren ontspannen, en met Loki buiten op wacht hoefde ik niet bang te zijn dat James ongezien binnen zou komen. De vrees was er nog steeds, maar ik was er een stuk zekerder van dat ik even rustig zou kunnen douchen nu. Mijn haren zeep ik in, net als de rest van mijn lichaam om daarna alles in een keer af te spoelen en nog even te blijven staan.
De warmte voelde gewoon goed. De kraan draai ik uit en uit mijn haren wring ik het meeste water waarna ik een handdoek pak en die in mijn haren wikkel. Met een tweede handdoek droog ik mezelf af waarna ik me aan begin te kleden en de handdoek uit mijn haren haal.
Snel haal ik er een borstel doorheen en gooi de natte handdoeken in de wasmand samen met mijn oude kleding.
De sloten maak ik los en ik loop de badkamer uit de hal op waar ik , tot mijn verbazing, geen Loki zie... Hmm... Zal misschien nog op James zijn kamer zitten, maar daar ging ik niet naar binnen. Voor nog geen goud.
"Loki?!" en ondertussen loop ik terug de slaapkamer in, hij zou het vast wel gehoord hebben.
You didn't even hear me out , You never gave a warning sign