• Het is jammer genoeg een filmpje op Facebook. Awkward. :'D

    Klik


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oké, ja, ze zet zichzelf voor gek.. so what? Moeten we hierom een topic maken? Ik wed dat dit miljoenen keer is gebeurd (en dat het nog veel vaker zou gebeuren) en moeten we voor alle keren dat dit gebeurt een topic maken? Het is toch haar fout, niet de onze? Ik zie trouwens er niet in waarom wij nu met haar leven zitten te bemoeien. Het is haar zaak, niet de onze.


    Some people are art and do art at the same time

    Errmergerrd. :\


    26 - 02 - '16

    Om eerlijk te zijn, dat leek op twee honden die seks hebben, als ik het zo cru mag uitdrukken. :x
    Maar daarnaast is ook wel de filmster in fout. Laat ze toch doen ..


    Let the Night embrace you

    Dafug


    ©1998

    Gifts schreef:
    Oké, ja, ze zet zichzelf voor gek.. so what? Moeten we hierom een topic maken? Ik wed dat dit miljoenen keer is gebeurd (en dat het nog veel vaker zou gebeuren) en moeten we voor alle keren dat dit gebeurt een topic maken? Het is toch haar fout, niet de onze? Ik zie trouwens er niet in waarom wij nu met haar leven zitten te bemoeien. Het is haar zaak, niet de onze.
    Sorry dat ik het grappig vond. Maar ik zal in het vervolg even nadenken of jij het topic waardig genoeg vindt als ik nog eentje open. Thanks for the tip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Had ik al eerder gezien en gadverdamme. Ik vind dat zo ranzig. Mensen, doe dit alsjeblieft thuis of op een plek waar niemand anders is.
    Ik houd er al niet van als mensen voor mij zitten ze zoenen in het openbaar. Vriendin van me deed dat continu met haar vriendje (ook als we enkel met z'n 3en in één ruimte waren), gruwelijk hekel aan.

    Draculea schreef:
    Had ik al eerder gezien en gadverdamme. Ik vind dat zo ranzig. Mensen, doe dit alsjeblieft thuis of op een plek waar niemand anders is.
    Ik houd er al niet van als mensen voor mij zitten ze zoenen in het openbaar. Vriendin van me deed dat continu met haar vriendje (ook als we enkel met z'n 3en in één ruimte waren), gruwelijk hekel aan.
    Jammie. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Want seksueel ongepaste gedrag is leeftijdsgerelateerd :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Want seksueel ongepaste gedrag is leeftijdsgerelateerd :Y)
    Er staat bij het filmpje
    Most AWKWARD festival grinding ever

    Do you still want all age events? ;]

    Misschien is er een reden dat ik voor die titel koos. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat wijf dat het filmt vind ik veel erger, tbh. Met haar "white girl" en "white boy" en haar "get out of the way, bitch. Voelt zichzelf een hele dame daar. Hoe vreemd dat dansen er ook uitziet, dit is gewoon pesten, man. Sneue wereld.


    ars moriendi

    Nami schreef:
    (...)
    Misschien is er een reden dat ik voor die titel koos. --'


    Hahaha was niet echt een verwijt, voelde me gewoon aangesproken als 16 jarige :')


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ribery schreef:
    Dat wijf dat het filmt vind ik veel erger, tbh. Met haar "white girl" en "white boy" en haar "get out of the way, bitch. Voelt zichzelf een hele dame daar. Hoe vreemd dat dansen er ook uitziet, dit is gewoon pesten, man. Sneue wereld.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Gifts schreef:
    Oké, ja, ze zet zichzelf voor gek.. so what? Moeten we hierom een topic maken? Ik wed dat dit miljoenen keer is gebeurd (en dat het nog veel vaker zou gebeuren) en moeten we voor alle keren dat dit gebeurt een topic maken? Het is toch haar fout, niet de onze? Ik zie trouwens er niet in waarom wij nu met haar leven zitten te bemoeien. Het is haar zaak, niet de onze.

    Zo kan je elk topic wel wegredeneren, met name die over celebs. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Capricious schreef:
    Dat ze een 'kindje' is doet er niet toe. Ze zet zichzelf gewoon voor lul. :'D

    En hard dat ie was!


    No growth of the heart is ever a waste

    Deilia schreef:
    (...)

    Hahaha was niet echt een verwijt, voelde me gewoon aangesproken als 16 jarige :')
    Hah, sorry. Ik vond het filmpje gewoon nogal weird. Daarom postte ik het :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?