• Het is jammer genoeg een filmpje op Facebook. Awkward. :'D

    Klik


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    God, vind het maar weird. Zo zonder muziek. Had er nu muziek gedraaid, dan had ik het nog door de vingers kunnen zien. Maar dit is er gewoon over. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oke ja dat ziet er gewoon niet uit :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Dat ze een 'kindje' is doet er niet toe. Ze zet zichzelf gewoon voor lul. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Dat ze een 'kindje' is doet er niet toe. Ze zet zichzelf gewoon voor lul. :'D

    MUAHAHA hier moest ik om lachen.
    Ze zet zich inderdaad letterlijk voor lul. x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Taiteilijan schreef:
    Ik vind de kids die het staan op te nemen eerlijk gezegd erger.
    Hmm, ja daar had ik eigenlijk nog niet op gelet. Best offensive eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    OH DEAR O_o


    -

    Och. Jeetje. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Oh die ken ik, ze heeft ook zo'n dom hoofd, kan het niet en die gast lijkt ook totaal niet onder de indruk :') Ah well, ik snap dat het voor omstanders niet zo'n geweldig gezicht is, maar verboden is het helaas niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij staat er echt akward bij van, 'Hmm hoe doe ik dit? Wat moet ik doen?! Was is nou maar toch naar danslessen gegaan. HELP!! o__O'
    Ik weet dat het misschien niet oprecht is maar ik vind het wel lachwekkend vooral om hun gezichten ;x

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 17:36 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Oh god, dat is best wel awkward.
    Nou moet ik zeggen dat ik met oud en nieuw ook veel meisjes (leeftijd 16/17 want ze hadden geen alcohol bandje) zo tegen jongens aan zag staan dansen (wel met muziek haha) maar dan denk ik echt, waar gaat het heen?

    Capricious schreef:
    Dat ze een 'kindje' is doet er niet toe. Ze zet zichzelf gewoon voor lul. :'D


    Letterlijk (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Endorphin schreef:
    Dit is een jongen opgeilen, daar noem ik niks dansen aan. Dat die jongen het ook gewoon laat doen, vind ik nou ook niet bepaald smakelijk.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Taiteilijan schreef:
    Ik vind de kids die het staan op te nemen eerlijk gezegd erger.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ze zet zichzelf voor gek en you know voor de rest hebben niet echt heel veel mensen er last van.
    Ik denk dat we ons er met zijn alle wel overheen kunnen zetten.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Maleficia schreef:
    Och. Jeetje. :')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!