• Ik heb geen idee of er al iemand met dit idee was gekomen, maarja. Ik hoop dat er iemand reageert :)

    Een paar jongens met ieder hun eigen problemen, zitten al voor korte of langere tijd opgenomen in een psychiatrische kliniek. Het bestuur van de kliniek heeft een nieuw project bedacht, dat misschien de jongens zou kunnen helpen. Vanaf nu zitten ze niet meer in hun eentje op een kamer, maar delen ze er één met z'n vijven. Zal dit hen helpen? Of komen er alleen maar meer problemen van? En hoe zit het met hun gevoelens? Krijgen ze een hekel aan elkaar, of ontstaat er bij sommigen een grote liefde?


    Rollen:
    -Zayn Malik (Knetterdisco)
    -Louis Tomlinson (Tenacious)
    -Harry Styles (Hodor)
    -Niall Horan (AmazaynLOVE)
    -Liam Payne (Kendizzzzle)
    -Eventueel een paar begeleiders of andere jongens die in de kliniek zitten

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Problemen:
    Hoe lang zit hij er al:
    Eventuele voorkeur voor liefde:

    Regels:
    -Geen oneliners, minstens 150 woorden per post. Je kan wel eens een slechte dag hebben, maar laat het niet te vaak gebeuren.
    -Niet de personages van anderen besturen
    -Gebruik alsjeblieft leesbare grammatica en spelling
    -Liefst mensen met een beetje ervaring
    -Blijf actief, liefst elke dag, reageer je een week niet zonder een reden, lig je eruit
    -OOC in het praattopic, anders tussen () of []
    -Naamsveranderingen doorgeven
    -Alleen Knetterdisco maakt de nieuwe topics aan
    -Reserveringen blijven 48 uur staan

    Speeltopic 1
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 11:03 ]

    Oh haha oeps verkeerde plek :$
    Kan een moderator het verplaatsen?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 16:17 ]

    Verplaatst naar het juiste subforum (:


    Miep

    Mag ik Louis???


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Tuurlijk :)

    Naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd: 19 jaar
    Karakter: Op het eerste gezicht lijkt hij een gevaarlijke jongen, omdat hij behoorlijk agressief kan zijn. Hij doet veel dingen die niet mogen, heeft overal zo zijn eigen regeltjes. Hij houdt er niet van als hij moet doen wat anderen zeggen. Hij maakt vaak grappen ten koste van anderen, is brutaal, bijdehand, sadistisch en dol op gevaarlijke dingen. Zayn doet vijandig tegen iedereen die hij niet kent, omdat hij erg veel moeite heeft met mensen vertrouwen. Dit door zijn verleden. Als je eenmaal het vertrouwen van Zayn hebt gewonnen en hij je als vriend ziet, zal hij alles doen om je te beschermen, overal mee te helpen. Dan is hij ineens een lieve jongen die soms zelfs wat onzeker is. Kom je aan zijn vrienden, kom je aan hem.
    Problemen: Hij zit op het slechte pad sinds zijn veertiende en is al verscheidene keren opgepakt door de politie. Hij is verslaafd aan drugs en kan totaal niet zonder, dan flipt hij helemaal. Ook heeft hij een ernstige angststoornis, heeft hij last van allerlei verschillende angsten. Dit laat hij meestal niet zien aan de buitenwereld maar hij heeft ontzettend veel last van. Ook is hij een beetje bang voor contact met anderen, maar die angst verandert meestal vanzelf in haat naar diegene. Diep van binnen is hij zwaar depressief en haat hij zichzelf, ook al lijkt het voor anderen alsof hij zichzelf heel wat vindt. Hij heeft zelfs een keer geprobeerd zelfmoord te plegen met een overdosis drugs, maar dit mislukte. Hij slikt pillen tegen zijn depressiviteit, agressie en angsten. Hij leefde op straat, omdat zijn ouders niks meer met hem te maken willen hebben. Hij is opgepakt door de politie wegens zakkenrollen en stelen, het bedreigen van mensen, en door het bezitten en dealen van drugs.
    Hoe lang zit hij er al: Hij zit al twee en een half jaar in de inrichting. In de tussentijd is hij er één keer drie maanden uit geweest, maar toen ging alles mis en moest hij weer terug.
    Eventuele voorkeur voor liefde: Niall Horan

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 20:14 ]

    Mag ik Harry?
    -wel even iets. Is 5 mensen voor zo'n rpg niet wat weinig? ;x

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 18:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik Niall?????

    Liam?


    How far is far

    Hodor schreef:
    Mag ik Harry?
    -wel even iets. Is 5 mensen voor zo'n rpg niet wat weinig? ;x
    ik heb geen idee, als er een stuk of tien mensen zijn vind ik dat zo veel, maar er kunnen bijvoorbeeld ook een paar begeleiders bij
    En ja, je mag Harry

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 18:53 ]

    Kendizzzzle schreef:
    Liam?

    Dat mag :)

    AmazaynLOVE schreef:
    Mag ik Niall?????

    Is goed :)

    Knetterdisco schreef:
    (...) ik heb geen idee, als er een stuk of tien mensen zijn vind ik dat zo veel, maar er kunnen bijvoorbeeld ook een paar begeleiders bij
    En ja, je mag Harry

    10 is meer dan normaal voor een rpg? Maar never mind, het was maar een tip, omdat het met weinig spelers vaak snel stil valt.
    In ieder geval. Ik vul hem morgen na mijn werk in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: 20, verjaart op 29 Augustus.
    Karakter: Liam kan best een lieve jongen zijn, alleen moet je hem niet in de weg lopen, en hem niet de les lezen, en kwaad maken. Hij is een jongen met een gebruiksaanwijzing. Hij vertrouwt vrijwel niemand, en het zal ook lang duren voordat hij je vertrouwt. Zijn zelfbeheersing problemen komen doordat hij vroeger ontzettend gepest is, en daardoor op kickboksen is gegaan. Toen hij daar op zat, kon hij zichzelf wel verdedigen, en sloeg daar in door. Toen is hij geschorst van school, en is toen in de kliniek gekomen.


    [Yes, punk Liam is back ghehehe]
    Problemen: Kan zich niet beheersen, en kent zijn eigen krachten niet. Hij is namelijk nogal sterk.
    Hoe lang zit hij er al: 4 jaar.
    Eventuele voorkeur voor liefde: ]Hazza, of Zayn.


    How far is far

    Sorry, ik schrijf me uit.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Knetterdisco schreef:
    (...)
    Dat mag :)

    Thanks