• Hey,
    Ik vind een jongen leuk alleen we praten niet.. Ik ging hem volgen op instagram en toen ging hij me wel terugvolgen en een foto liken, en later kreeg ik ook een verzoek op facebook vanhem. Mja we praten dus niet en ik weet nu niet wat ik moet doen.. Want het is zo raar als ik ga praten tegen hem op facebook, want ten eerste wat moet ik dan zeggen en ten tweede het is gewoon raar.. Hij zit trouwens wel bij me op school maar hij zit in de 6e en ik in de 4e ,
    iemand raad?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ga er persoonlijk mee praten? Kijk en glimlach, dan merkt hij wel op dat je interesse hebt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Je moet ergens beginnen, als je niet met hem gaat praten wordt het sowieso nooit wat. Of het eerste gesprek plaats vindt op facebook of op school, maakt op dat punt niet heel veel uit (het is maar net waar je je zelf het fijnst bij voelt.)


    Valar Morghulis.

    Hestar schreef:
    Je moet ergens beginnen, als je niet met hem gaat praten wordt het sowieso nooit wat. Of het eerste gesprek plaats vindt op facebook of op school, maakt op dat punt niet heel veel uit (het is maar net waar je je zelf het fijnst bij voelt.)
    nou op school durf ik het waarschijnlijk toch niet, misschien op facebook. Maar wat moet ik dan zeggen ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    HAHA herkenbaar :'). Ben er vrij zeker van de mijn crush me niet leuk vindt maar ik heb hem gewoon aangesproken op facebook. Gewoon beetje doelgericht aanspreken, misschien iets over school.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gewoon beginnen met "Hallo, alles goed?" al die standaardzinnen en dan verschillende onderwerpen zoeken, je kunt bv. over school en hobby's praten!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Reageer 'ns op een foto op FB of Instagram of als 'ie Twitter heet; Retweet, Citeer of Reply hem. Bouw het een beetje op zodat het niet onverwachts komt.
    Dat zou ik doen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Reflektor schreef:
    Gewoon beginnen met "Hallo, alles goed?" al die standaardzinnen en dan verschillende onderwerpen zoeken, je kunt bv. over school en hobby's praten!


    Oh god wat heb ik daar een hekel aan. Zou eerder aan een werkelijke reden denken waarom je hem zou willen aanspreken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gewoon op school oogcontact proberen maken en dan glimlachen als hij terug kijkt, of de moed oppakken voor een berichtje op Facebook c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Woodley schreef:
    Gewoon op school oogcontact proberen maken en dan glimlachen als hij terug kijkt, of de moed oppakken voor een berichtje op Facebook c:
    Maar wat als ik de moed heb om iets te zeggen op facebook, wat moet ik dan zeggen?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Vraag iets over leerkrachten?
    Of hij een bepaalde leerkracht ook heeft gehad, en of die toen ook zo vreselijk/vreemd was? ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Goodwin schreef:
    Vraag iets over leerkrachten?
    Of hij een bepaalde leerkracht ook heeft gehad, en of die toen ook zo vreselijk/vreemd was? ^^
    Maar ik bedoel het is toch raar als je nooit met iemand hebt gepraat en zo random met iemand gaat praten, ik weet het ook niet ):


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Priority schreef:
    (...)Maar ik bedoel het is toch raar als je nooit met iemand hebt gepraat en zo random met iemand gaat praten, ik weet het ook niet ):


    Zeg dat je je verveelde en gewoon random mensen op fb begon aan te spreken. Is niets vreemds aan, maar komt leuk en spontaan over ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Goodwin schreef:
    (...)

    Zeg dat je je verveelde en gewoon random mensen op fb begon aan te spreken. Is niets vreemds aan, maar komt leuk en spontaan over ^^


    Indeed. ^^


    26 - 02 - '16

    Gwn reageren op iets van instagram of Facebook, en daarmee het gesprek beginnen^^ zou ik doen iig


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Reflektor schreef:
    Gewoon beginnen met "Hallo, alles goed?" al die standaardzinnen en dan verschillende onderwerpen zoeken, je kunt bv. over school en hobby's praten!

    Als je echt van die standaard zinnen gaat gebruiken, loop je de kans dat die jongen iets gaat hebben van: "Waarom praat zij in hemelsnaam met mij?"
    Een paar jongens in mijn klas hebben regelmatig meisjes die een bericht sturen via Facebook naar hen en ze lachen die meisjes meestal gewoon uit.
    Hou daar dus rekening mee als je een bericht naar een jongen stuurt via Facebook waar je nooit mee praat. Ik wil je niet demotiveren, maar ik zeg gewoon de reacties door die de jongens in mijn klas hebben als ze praten over meisjes die nooit iets tegen hen zeggen in real life, maar opeens wel berichten naar hun gaan sturen op Facebook. Als ze het meisje niet mooi vinden of gewoon al irritant, dan durven ze je gewoon wel eens voor de gek te houden. Ik beweer trouwens helemaal niet dat elke jongen zo is. De kans is er dat jouw crush zo helemaal niet is en des te beter, maar zelf vind ik Facebook niet de ideale manier, want je kan zijn echte reactie moeilijk staven via de computer.


    Take me to wonderland