• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    26 - 02 - '16

    Morticia schreef:
    Zeg niet dat ik ziek begin te worden, verdomme zeg. (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo blij dat ik het verteld heb. Hopelijk zou het dan lukken om naar een andere school te mogen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hopelijk gaat het lukken. Ik heb minstens een 8 nodig.

    Waarom ben ik altijd misselijk?! ):


    26 - 02 - '16

    Zojuist een toets Frans grondig verneukt. Tijd om mijn rapport de gaan verstoppen voor mijn ouders... (A)

    Als je je zooi nou drie dagen na de deadline inlevert, een paar minuten voor de werkgroep begint, kan ik natuurlijk geen peer feedback geven, idioot.
    Ugh, sommige mensen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Damn, wat heb ik zin in een koffie. Snel zetten. Alleen mn zusje is zo irritant bezig, zo geen zin in haar, die hond en die vriend D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn buik doet zo'n pijn en mijn hoofd begint ook al. This is not fun at all.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Godverdomme. Stomme kut rug. Waar heb je nou weer last van?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo ziek als een hond, pijn in mn kop, pijn in mn buik, hoest mn longen uit mn lijf wat mn rugklachten weer verergert. En in bed liggen is ook geen optie want dan word het hoesten erger. Kut leven.
    Vandaag hopelijk wel mn mobiel binnen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I didn't think I would ever get addicted to reading ;$ you're the greatest c:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Zaterdag een date, nu al nerveus. Ugh.


    To infinity and beyond •

    I don't want to! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kanis Paraplu! Waarom ga je stuk? !


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wie maakt er even een nieuw topic aan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."