• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    26 - 02 - '16

    Ik voel me zo leeg na al die posts.. gone inspiration. Het ging eerst zo goed. D: Urgghhhh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I WANNNTTZZ


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sheldon zegt "Orcs of the Lord of the Rings" en mijn gezicht zit gelijk tegen de televisie geplakt. Goeeeed bezig Laura. :Y)

    Zucht... dit is helemaal niet hoe ik het wil, en hoe ik het geplanned had...

    Waarom heb ik mijn boek voor Nederlands nog niet uit?
    Maar ik heb tenminste een 10 voor mijn recensie. Hiep hiep hoezee.


    Searching heavens for another earth

    Assassin schreef:
    Misschien ligt het wel gewoon aan jou. Zou ook kunnen, weet je?

    Ugh, ik zou op zich wel mee willen, maar ik heb er niets te zoeken...


    Caution first, always.

    Nou, het einde van dat ratpracticum viel nog mee. Hopen dat het morgen goed gaat en ik niet weer emotioneel in elkaar zak...nog zo een dag kan ik niet aan :(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn inbox zit aardig vol, maar ik heb geen tijd/zin om alles bij te lezen....


    Stenenlikker

    Use a razor sharp knife, they said. You won't cut yourself, they said.

    Nooit de slappe lach krijgen tijdens pannenkoeken eten. pannenkoeken doen zeer als t in je neus komt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Erebor schreef:
    Mijn inbox zit aardig vol, maar ik heb geen tijd/zin om alles bij te lezen....


    Some people are art and do art at the same time

    awhh mam en der vriend zijn in slaap gevallen op de bank. Zo schattig.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Omg, idioot wijf. Als je 'Ik ben verlieft' gaat schrijven, dan mag ik je verbeteren. Je moet dan serieus niet gaan beweren dat ik geen respect voor je heb, Jezus.
    Dat je daarom nu je pagina op Facebook wilt verwijderen, kan me niet veel schelen. Helaas.


    Take me to wonderland

    Moe, geen zin, maar meer dan genoeg te doen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...