• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo trots op mezelf, ik hoop echt dat dit zo door blijft gaan. Ik heb deze back-up nodig voor als ik de rest niet kan halen.


    Your make-up is terrible

    Ik wil gewoon even niet meer.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben echt uitgeput. En ik heb die toets voor morgen niet echt goed geleerd en nu twijfel ik om door te gaan of morgen vroeg op te staan...


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Nu nog voorzorgen dat mentrix er mee eens is dat ik het jaar over doe en deze stage skip..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eindelijk een abo erbij! VICTORY. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn moeder kan echt niet slaan. Twee klappen op haar hardst in mijn gezicht deden me lachen. XD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh, heb ik weer...Dan nodig ik maar vier mensen uit zodat het niet te druk zou worden op mijn verjaardag, komen er al twee bandleden niet omdat ze moeten optreden.
    Makes me feel a little bit sad.(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I thought all hope was lost.. But then there was one again. Yes! <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Parzival schreef:
    Ik ben echt uitgeput. En ik heb die toets voor morgen niet echt goed geleerd en nu twijfel ik om door te gaan of morgen vroeg op te staan...

    Chatten met mijn crush. Best feeling ever. :p


    Take me to wonderland

    Het is gewoon weer bijna 1 uur, wat bezielt mij, waarom ga ik niet gewoon slapen? 0.0


    Life is hard and then we die

    Niet gezond, zondag sliep ik om 3 uur, gister om 4 uur 's nachts, en nu word het waarschijnlijk ook weer is heel erg laat.
    En dan ook nog is 6:30 eruit, niet goed...

    PUKKELxDING schreef:
    Het is gewoon weer bijna 1 uur even later, wat bezielt mij, waarom ga ik niet gewoon slapen? 0.0


    No growth of the heart is ever a waste

    Yoda schreef:
    Ik wil gewoon even niet meer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is half twee. Half twee, en gisteren heb ik ook niet voor die tijd geslapen, en eergisteren ook niet, en ik ben doodop en moet morgen om zeven uur opstaan. Hoe dringender is vroeg naar bed moet, hoe later ik ga slapen, lijkt het, en overdag krijg ik ook nog eens helemaal niets voor elkaar. God, ik ben niet goed bezig. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan