• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Ik zou gewoon willen dat er óf een pauzeknop zat op alle negativiteit óf een pauzeknop op het leven. :c


    Dat bedoel ik.


    I dress to kill, but tastefully

    No offence. Maar ik kan beter tekenen dan haar, hoezo komt zij in de facking krant.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Godverdomme! Je hebt al vet weinig tijd voor mij en dan moet ik die tijd ook nog delen. Weet je, het is dat ik zoveel om je geef. Anders had ik er al wel tien keer een einde aan gemaakt. Ik mis je gewoon, ik mis die tijd dat je nog zo enthousiast was over onze relatie en reacties van anderen je geen fuck meer konden schelen. Nu lijkt het andersom te zijn. Nu lijkt het alsof jij geen fuck meer geeft om mij maar zo enthousiast bent over anderen :'(


    26 - 02 - '16

    Oh ja, natúúrlijk maak ik dat project wel af. Blijven jullie maar lekker op je kont zitten. Doe dat.


    I dress to kill, but tastefully

    Soms moet ik gewoon huilen van een soort van blijdschap, als je zegt dat je me mist. Ik mis jou ook ontzettend.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Schijnbaar ben ik niet gemaakt voor het geluk. :c


    26 - 02 - '16

    Ik sta echt op het punt om volledig in elkaar te zakken van vermoeidheid. Hoe moet ik dit ooit volhouden? Mijn hoofd staat op barsten en nog één ding dat helemaal misloopt en ik ga echt gewoon beginnen wenen, kan me niet schelen wie er allemaal bijstaat. Cry, I will.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Fuck it! Ik weet het allemaal niet meer. Ik heb er al een hele tijd geen last meer van gehad en nu opeens komt het allemaal weer terug. -.- Op dit moment past het echt niet in mijn leven. Eigenlijk doet het dat nooit, maar zeker nu niet...


    Take me to wonderland

    Nooit gedacht dat de lyrics van een liedje mijn gevoel zo goed zou kunnen omschrijven. En helemaal niet zo'n liedje. O.O


    :)

    Whatever, het kan mij ook eigenlijk niet schelen. Als jij zo tegen mij gaat doen, heb ik er ook geen zin in. De groeten!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aaaah, ik ben iets kwijt en ik ben echt verschrikkelijk wanhopig. Ik zit hier echt willekeurige lades open te trekken in de hoop dat het daar ligt, maar nee hoor, het is op de een of andere manier plotseling verdwenen. Magie! Maar ik krijg er echt verschrikkelijk veel stress van. Akjbsdjbfsbfksbskbfdskfbsk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    Aaaah, ik ben iets kwijt en ik ben echt verschrikkelijk wanhopig. Ik zit hier echt willekeurige lades open te trekken in de hoop dat het daar ligt, maar nee hoor, het is op de een of andere manier plotseling verdwenen. Magie! Maar ik krijg er echt verschrikkelijk veel stress van. Akjbsdjbfsbfksbskbfdskfbsk.


    Accio *ding dat kwijt is*? Kan altijd helpen! :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Weet je, je moet nu niet zo gaan doen. Je wist het al, al heel lang zelfs. Het feit dat het nu zeker is zegt niet zo veel, behalve dat je mij blijkbaar niet op mijn woord geloofde. Dat je het zelf moest meemaken. Dus nu moet je niet gaan doen alsof dit het einde van de wereld is. Want dat is het sowieso niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ah, bah! Was het nodig om me port te geven in plaats van appelsap?


    Stenenlikker

    Ik ben het zo zat allemaal...


    26 - 02 - '16