• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    26 - 02 - '16

    3 Fout. Nou, als ik dat straks ook zo flik dan zit het wel goed.

    Some people are really touchy .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nu al doodnerveus voor zaterdag.


    To infinity and beyond •

    Oh, nu wordt het water ook al niet meer heet...


    Your make-up is terrible

    Godverdomme. Wat nou 'je leven wordt geruïneerd'? Wat nou 'je leven gaat heel moeilijk worden dit jaar'? En wie heeft tegen jou gezegd dat je twee keer in mijn gevoelige gezicht mag spugen en mijn spullen probleemloos in de prullenbak mag gooien? En dan denk je nog dat ik met je mee ga naar de winkel. Forget it, bitch.


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    Godverdomme. Wat nou 'je leven wordt geruïneerd'? Wat nou 'je leven gaat heel moeilijk worden dit jaar'? En wie heeft tegen jou gezegd dat je twee keer in mijn gevoelige gezicht mag spugen en mijn spullen probleemloos in de prullenbak mag gooien? En dan denk je nog dat ik met je mee ga naar de winkel. Forget it, bitch.

    whaaaaaaaat, is dat echt gebeurd? ik zou hem/haar slaan als ik jou was


    night thinking, day dreaming

    Honeymoons schreef:
    (...)
    whaaaaaaaat, is dat echt gebeurd? ik zou hem/haar slaan als ik jou was


    Inderdaad echt gebeurd. En daar ben ik veel te laf voor, zoals altijd.


    Some people are art and do art at the same time

    Dafucking fuck. Je denkt toch niet serieus dat ik om kwart voor 4 ga eten. Wat is dat nou weer voor een onzin. Ik vind 5 uur al vroeg, maar kwart voor 4. Nee, fuck dat. Daarbij je hebt geen reden om tegen mij chagrijnig te gaan doen. Je bent zelf zo idioot om zo vroeg eten te gaan maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    What. The. Fuck. Die fout heb ik anderhalf jaar geleden gemaakt en nu begin jij er weer over te zeuren? Mijn god, wat ben jij een trut.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Yee wat hou ik er van om thuis te zijn ;D.. De 1 is sjagreinig, de andere jankt en de andere slaat iemand voor het hoofd ;D.. .. ...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    BAM. M'n goede voornemen gehaald - maximaal een herkansing hebben.

    Nu nog de maand januari doorkomen wat betreft verslagen/deadlines/herkansingen/tentamens,
    het aankomende semester gaat alles veranderen.


    Nou, bedankt regen. Ik mocht na het verpesten van mijn her, mooi door de regen heen lopen naar mijn moeders werk.


    -

    Toch zo typisch als tandartsen tegen je gaan praten als ze in je mond zitten te prutsen. Net alsof je dan wat terug kunt zeggen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    -30 in Amerika, +12 hierzo..
    Jup ik ben toch echt liever hier.
    En jeetje wat moet ik toch met jou >.< iedereen denkt we elkaar leuk vinden terwijl ik je gwn aardig vind, maar bij jou heb ik m'n twijfels >.< En dan zeg je dus soms echt dingen die niet kunnen. >.<


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Geen zin in training.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''