• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

26 - 02 - '16

Het is zo moeilijk en het doet zo'n pijn.

Dream by Day.

Nee. Stop. Nu. Meteen.

I dress to kill, but tastefully

Om één of andere reden ontroert dit liedje mij keer op keer.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Nog één woord en ik zweer dat ik je nek omwring. Moei je eens niet met mijn leven.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Buh, ik vind het echt niet leuk dat ik abo's heb die gewoon niet lezen. Eigenlijk leest niemand het gewoon.

Your make-up is terrible

Hopelijk komt die uitslag snel, want als ik iets heb, dan kan ik het tenminste als een excuus gebruiken want ik word er ziek van dat mensen mij nu niet begrijpen.

Ugh, morgen weer school. Waarom is het nou nog steeds niet die blokstage? :c

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ik had sowieso sympathiën voor CDA, maar nu ik al die filmpjes bekijk over Sander de Rouwe en wat ik van mijn vader hoor, lijkt het mij een sympathieke, eerlijke man die ik best aan de top van CDA zie staan, ja. Met een beetje geluk kan ik met hem in contact komen via papa's collega zodat ik misschien wat dingen voor school kan vragen. :3

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ugh, stik er in!(cat)

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Moet ik met 'n zwaailicht op m'n kop gaan lopen, of wat.

"I shut my eyes in order to see.'

Zo, dus eerst geven jullie zelf geen inbreng en laten jullie mij alles verzinnen. En daarna komen jullie klagen dat mijn ideeën niet goed genoeg zijn. Ik heb het gehad. Schrijf jullie stomme script maar lekker zelf.
    Edit: O ja, een vos kan echt vreemd gaan met een mens. Fuck it. Ik zwijg nu.

[ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 19:26 ]

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Misschien ligt het wel gewoon aan jou. Zou ook kunnen, weet je?

Your make-up is terrible

Ik leef echt alleen nog maar voor de films en tv-series. Wat ben ik toch aan het doen met mijn leven?

Je hebt geen 50 mogen worden.. Rust zacht strijder! Je hebt een plekje in een ieders hart veroverd. <3

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

I need a hug...

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov