MHUHAHAHAHAHAHA.
That is a perfect copy of reality.
Hes yes ik ben niet de oudste. Ik zit er nu ehm even denken. Drie jaar, en 21 dagen en nogway
Change is for weirdos ~ Niall Horan
Even iets anders: Kan Anna nog iets doen/voelen waardoor ze ook een beetje verstrikt raakt enzo? Want nu heeft ze niks te doen
"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa
Wait, met wie gaat Harry nou allemaal vreemd? Want ik dacht dat hij ook nog ergens in het verhaal vreemd zou gaan door met Mia te gaan :')
These rings that I'm breaking are making you a personal debt.
Harry gaat volgens mij met iedereen naar bed door de RPG heen
Bowties were never Cooler
KiliOfDurin schreef: Harry gaat volgens mij met iedereen naar bed door de RPG heen
SnowHeart schreef: Even iets anders: Kan Anna nog iets doen/voelen waardoor ze ook een beetje verstrikt raakt enzo? Want nu heeft ze niks te doen
Verliefd op Liam, of heeft hij al een vriendin? Anders misschien degene die Niall opvangt als uitkomt dat Harry vreemd gaat met Zayn
Jace heeft ook niks te doen, hehe.
I don't want you to die, I want you to suffer.
Woodley schreef: Jace Genelle heeft ook niks te doen, hehe.
Hoe gaan we dit doen…?
Because I love him, do I need another reason?
Net als zijn tweelingbroer Misschien dat Louis prongelijk vreemdgaat als hij denkt dat Harry bij hem de tent in kruipt als het eigenlijk Aidan is met ongestijlt haar...
kga zo ff wat zooi afwassen en met mijn opaskind naar de eendjes toe en naar buiten en dan is hij moe en kijkt hij tv en dan kan ik wel even rpgen
Raad eens wie er haar mobiel in een bak met water heeft laten vallen? Jup, ik. En nu kan ik dus minder reageren
Spoiler alert: you will save yourself
Taundriel schreef: Raad eens wie er haar mobiel in een bak met water heeft laten vallen? Jup, ik. En nu kan ik dus minder reageren