• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Still a Happy New Year for everyone!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fucking Hel, laat dat auto alarm stoppen eikel, or I will shove it up your ass.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Symmetry schreef:
    ^Jullie drie zijn stuk voor stuk geliefd, dus voelen jullie je niet happy daardoor?

    Ik voel me niet geliefder dan jij. Enige verschil is dat ik covers maak, voor mijn gevoel. En jij behoort voor mij toch ook wel tot het groepje users op Q die ik graag mag. ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat moment waarop je beste vriend je masturbatie gewoontes ondervraagt en je weet dat elk antwoord wat je zegt ongemakkelijk zal zijn. Fuck.


    i put the fun in funeral

    Orchard schreef:
    (...)
    Ik voel me niet geliefder dan jij. Enige verschil is dat ik covers maak, voor mijn gevoel. En jij behoort voor mij toch ook wel tot het groepje users op Q die ik graag mag. ^^

    N'aw, dat is lief en wederzijds. x) En je zult daar wel gelijk in hebben, al denk ik dat je juist door het maken van covers meer geliefd/bekend bent, terecht ook, want dat doe je super goed.
    Maar terzijde; Dat niet/wel populair viel me gewoon op, het is niet de bedoeling dat je moet denken dat ik zielig in een hoekje wilde huilen, omdat ik minder geliefd/minder awesome dingen doe. ;P


    You are beautiful, you are love.

    Jezelf haten omdat je arrogant bent is dat ironisch?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Symmetry schreef:
    (...)
    N'aw, dat is lief en wederzijds. x) En je zult daar wel gelijk in hebben, al denk ik dat je juist door het maken van covers meer geliefd/bekend bent, terecht ook, want dat doe je super goed.
    Maar terzijde; Dat niet/wel populair viel me gewoon op, het is niet de bedoeling dat je moet denken dat ik zielig in een hoekje wilde huilen, omdat ik minder geliefd/minder awesome dingen doe. ;P
    De ene valt ook meer op op het forum dan de andere. Ik ben er van overtuigd dat ik zeker vroeger alles behalve geliefd was, want ik kon toen ook echt een kreng zijn. Gelukkig ben ik uit die fase gegroeid. Maar ik heb eigenlijk niemand genomineerd omwille van vriendjespolitiek, maar als dank. Dat maakt wel het verschil in mijn ogen. User van het jaar betekent niet meteen meest geliefde persoon van het jaar, maar eerder iemand die je heel dankbaar bent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Audacity schreef:
    Dat moment waarop je beste vriend je masturbatie gewoontes ondervraagt en je weet dat elk antwoord wat je zegt ongemakkelijk zal zijn. Fuck.

    Hahahahahahaha, what the fuck?

    @de mensen hierboven, ik had niet verwacht dat ik zoveel stemmen zou krijgen. Heb het gevoel dat de meeste mensen me hier niet mogen :'D

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 12:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo spatzuiver beeld. *,*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahahahahaha, what the fuck?

    @de mensen hierboven, ik had niet verwacht dat ik zoveel stemmen zou krijgen. Heb het gevoel dat de meeste mensen me hier niet mogen :'D


    Dan is dat gevoel misschien toch niet helemaal goed ^^


    26 - 02 - '16

    CityOwl schreef:
    Zo spatzuiver beeld. *,*

    UGH! Als je niet iets nuttigs zegt zeg dan beter nuks!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)
    UGH! Als je niet iets nuttigs zegt zeg dan beter nuks!

    Excuse me?
    Jij bent echt een bitch hé. Ik heb jou serieus nog geen enkele keer iets aardigs tegen iemand zien zeggen, maar zelf wel het engeltje willen zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, period much?


    26 - 02 - '16

    Symmetry schreef:
    Q begint bijna als een school te voelen met populaire en mindere populaire mensen.


    Some people are art and do art at the same time

    CityOwl schreef:
    (...)
    Excuse me?
    Jij bent echt een bitch hé. Ik heb jou serieus nog geen enkele keer iets aardigs tegen iemand zien zeggen, maar zelf wel het engeltje willen zijn.


    Ja want niets nobeler dan aardig te zijn om je eigen ego te strelen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 12:47 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dit is echt een geweldige dag. :')


    :)