• Hello mensen.
    Het gaat jullie eigenlijk niets aan, maar ik moet het even kwijt.
    Mijn mama kwam net huilend thuis. Ik schrok me kapot, en ik heb geprobeert om haar te troosten. Maar wat nu het verhaal is:
    Mijn mama heeft al weken trammelant op haar werk. Zij kreeg de schuld van alles en werd steeds weer op het matje geroepen door haar baas. Twee weken terug heeft Carine ontslag genomen. Niemand wist waarom, ze ging zonder reden weg.
    Nu had mijn mama een paar dagen terug een gesprek met Marco. Hij deed heel vriendelijk enzovoort. Maar dat bleek allemaal schijn te zijn. Vanmorgen heeft ze weer een gesprek gehad met hem. Mama had toen al door dat er iemand achter haar rug om aan het praten was. Vanmiddag zijn zij en Marco bij hun baas geweest en is hun gevraagt of ze nog samen kunnen werken. Beiden zeiden ze 'Nee'.
    Wat blijkt nu allemaal achteraf: Marco en Carine zijn al wekenlang aan het samenspannen met elkaar. Ze hebben alle uitspraken die mijn mama heeft gedaan naar hun eigen woorden verdraait en doorgesluist naar hun baas. Nu is Carine weggegaan omdat mama een positie zou krijgen die zij en Marco beide graag wilden. Ze wisten dat mijn mama de beste kandidaat zou zijn, dus zijn ze gaan samenspannen zodat mijn mama ontslagen zou worden.
    Kortom; ze pesten mijn mama omdat ze zelf niet slim genoeg zijn.
    En dan klaagt men over 'De jeugd van Tegenwoordig'. Laat ze maar eens klagen over de volwassenen van tegenwoordig die kinderachtiger zijn dan de jeugd zelf.


    Bored.

    (...)
    Ja, haar baas is van alles op de hoogte en morgen is er een spoedvergadering. Carine is al weg, anders werd ze ontslagen. Marco wordt waarschijnlijk ook ontslagen.

    Oh, oké!
    Beter!
    Zo zie je dat het geen nut heeft om andere próberen weg te jagen.
    Want uiteindelijk ben je zelf de lul.
    Hard voor hen!
    En wens je moeder succes van mij, ook al kent ze me niet! x'D
    xx :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Omg!Sorry dit is kinderachtig!
    Sterkte voor je ma! (flower)

    OMG
    s écht wel zielig!!
    Zoo Lang samen spannen,om dan tot zoiets te komen >.<'
    écht Waar,Volwassenen op kleuterniveau!
    sterkte aan je mama :D
    xx


    everybody needs a song.

    Oké, dat slaat dus echt zo nergens op?
    Com'n, dat is gewoon peuterachtig^^'
    Veel sterkte trouwens.(flower)
    x


    ok

    Hé,

    Ik vind dat egt klote voor je moeder. Ze is hartstikke aardihg en dan doen mensen dat? Als ik ze tegen komen zijn ze nog lang niet jarig(6) Zeg je moeder maar sterkte van me en als ze iemand nodig heeft die gemeen kan schoppen/knijpen/haren trekken heb jij me nummer

    XLoveYou(H)


    One of the Duo Of Evilness

    Triest... Gewoon... Triest...

    Voor dat soort mensen heb ik geen respect. Echt laag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is gewoon te zielig en laag voor woorden. Stelletje kleuters zijn het.
    Nou moet ik eerlijk zijn ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik weet wel dat volwassenen soms erger zijn. Ik werk namelijk voor een paar mensen die schildercursussen geven. Nou moesten we een keer een schildercursus geven voor een personeelsuitje van een Middelbare school. Nou, niet normaal. Ze schreeuwden nog erger dan de kleuters uit mijn klas(van toen). Ik had echt iets van; "Eng 0,0"


    Life is hard and then we die

    wat gemeen!!

    egt zielig!!

    sterkte aan je moeder en zeg dr maar dat ze zich niet moet laten kisten door een stel volwassene die zich gedragen als kleuters omdat ze niet goed genoeg zijn. en dat ze vooral niet op moet geven want dan geeft ze hun hun zin.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    wat gemeen!!

    egt zielig!!

    sterkte aan je moeder en zeg dr maar dat ze zich niet moet laten kisten door een stel volwassene die zich gedragen als kleuters omdat ze niet goed genoeg zijn. en dat ze vooral niet op moet geven want dan geeft ze hun hun zin.

    Zal ik doen. Gelukkig zijn mijn moeder en ik allebei even koppig. Dus ze zal zich zeker niet op de kop laten zitten.


    Bored.

    Mehh:| dat is zó laag,Like hoezo niet tegen je verlies kunnen >.< Volwassenen van tegenwoordig ook -,- Maarja Ik wens je ma heel veel sterkte ! Hopelijk komt het goed!


    Pictures fade away, but memories are forever