• Hello mensen.
    Het gaat jullie eigenlijk niets aan, maar ik moet het even kwijt.
    Mijn mama kwam net huilend thuis. Ik schrok me kapot, en ik heb geprobeert om haar te troosten. Maar wat nu het verhaal is:
    Mijn mama heeft al weken trammelant op haar werk. Zij kreeg de schuld van alles en werd steeds weer op het matje geroepen door haar baas. Twee weken terug heeft Carine ontslag genomen. Niemand wist waarom, ze ging zonder reden weg.
    Nu had mijn mama een paar dagen terug een gesprek met Marco. Hij deed heel vriendelijk enzovoort. Maar dat bleek allemaal schijn te zijn. Vanmorgen heeft ze weer een gesprek gehad met hem. Mama had toen al door dat er iemand achter haar rug om aan het praten was. Vanmiddag zijn zij en Marco bij hun baas geweest en is hun gevraagt of ze nog samen kunnen werken. Beiden zeiden ze 'Nee'.
    Wat blijkt nu allemaal achteraf: Marco en Carine zijn al wekenlang aan het samenspannen met elkaar. Ze hebben alle uitspraken die mijn mama heeft gedaan naar hun eigen woorden verdraait en doorgesluist naar hun baas. Nu is Carine weggegaan omdat mama een positie zou krijgen die zij en Marco beide graag wilden. Ze wisten dat mijn mama de beste kandidaat zou zijn, dus zijn ze gaan samenspannen zodat mijn mama ontslagen zou worden.
    Kortom; ze pesten mijn mama omdat ze zelf niet slim genoeg zijn.
    En dan klaagt men over 'De jeugd van Tegenwoordig'. Laat ze maar eens klagen over de volwassenen van tegenwoordig die kinderachtiger zijn dan de jeugd zelf.


    Bored.

    ö
    Wens je moeder sterkte op haar werk!


    Winter is coming.

    jezus!!

    waar slaat dat op!!

    wat stom!! echt kinderachtig van hun!!

    sterkte voor je mama !:D


    xx

    Oh My Fucking Gosh! o.o
    Hoe triest kan je zijn omdat bij iemand te flikken, die daar hard voor wilt werken.
    Ik bedoel; Waar the fuck slaat het spreekwoord dan op dat als je ouder bent je wijzer bent.
    Nou, dikke vinger voor de spreekwoord dan! ><
    Maar weet die baas het nu wel daarvan dan?
    xx


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    dit vind ik wel heel erg triest van die mensen hoor, dat doe je toch niet?:|


    Nvt

    Pff, wat ben ik blij dat ik zo volwassen ben ^^ Ik heb medelijden met je mama


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    dat is echt zwak..


    BAM!

    Wat zielig voor je moeder. Jaa idd, kinderachtige volwassenen. O.o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    OMG Dat is echt zo kinderachtig! Ga dan zelf leren ofzo...

    Sterkte voor je ma (flower)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Grown Ups Are Big Babies!


    Moof

    wat een achterlijke lui zijn dat dan (N):((

    Je hebt helemaal gelijk!
    Sommige volwassen zijn echt erg!
    Sterkte voor je moeder!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Oh My Fucking Gosh! o.o
    Hoe triest kan je zijn omdat bij iemand te flikken, die daar hard voor wilt werken.
    Ik bedoel; Waar the fuck slaat het spreekwoord dan op dat als je ouder bent je wijzer bent.
    Nou, dikke vinger voor de spreekwoord dan! ><
    Maar weet die baas het nu wel daarvan dan?
    xx

    Ja, haar baas is van alles op de hoogte en morgen is er een spoedvergadering. Carine is al weg, anders werd ze ontslagen. Marco wordt waarschijnlijk ook ontslagen.


    Bored.

    Zo, laat ze eerst maar is naar zichzelf kijken :O maar ik hoop toch voor je moeder dat het wel over gaat :O


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Jezus! Omg zo'n k-wyf!! Whoaa daar kan ik soms echt kwaad om worden om samenspel tegen 1 iemand anders! Waarom? Omdat ik dat zelf al erg veel heb meegemaakt, nogaltijd aber dat boeit hier ff niet! Djeez, zo'n kleine kinders --' Nog kleiner als de mensen van mijn ex-klas die nu nogaltijd in het middelbaar tikkertje&verstoppertje spelen. C'mon als een volwassen iemand weet je toch al beter niet dan? Djeez! Sterkte voor je moeder<3

    [xPLOPMELK was speaking]


    Live. Laugh. Love

    Omgód.
    Like, hebben die mensen niets beters te doen dan zich zó verlagen naar dat niveau?!
    En, sterkte voor je moeder enzo ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42