• Ik en Maartje zijn opzoek naar een leuke groep van tieners (maximaal 12 mensen) die zich intresseren voor cosplay/LARP, dus een verhaallijn na spelen en daar ook foto's van willen maken. Maartje en ik hebben een eigen verhaallijn opgezet en we zoeken dus nog een aantal mensen, ik zal als ik jullie was eerst even de verhaallijn door lezen. Daaronder staat meer informatie.

    1889 lijkt eigenlijk een heel normale tijd. Mensen zijn zoals ze altijd geweest zijn, arm, rijk, vol van zichzelf, bescheiden... Je bent van Adel of je bent een normale burger. Maar er zijn ook kanten van deze eeuw, donkere zijden, die men nooit heeft gezien. Het zijn kleine dingen die gewoon nooit zijn opgevallen en daarom nooit in de geschiedenisboeken terecht gekomen zijn. Het zijn de dingen waar enkel de mensen die het werkelijk meegemaakt hebben vanaf weten, kleine geheimen en samenzweringen, andere werelden en magie.

    Hier gaat het echter niet om iets groots. Het ontbrekende stukje in ons verhaal, zijn vijf ringen die nooit teruggevonden zijn. In 1889 waren deze ringen het bezit van 5 heel verschillende mensen. Ze leken in niets op elkaar, allemaal hadden ze een ander verleden en een ander karakter. In het jaar 1889 kwamen al deze 5 mensen er achter dat de ring iets vreemds met hun deed. Het veranderde iets in hun, een heel klein beetje maar, bijna onmerkbaar. 1889 was het jaar waarop de vijf ringen allemaal hun eigenaar gevonden hadden, wat hun kracht langzaam in werking zette. Een kracht die diep in iedere ringen verstopt zat. Elke kracht weer anders, net zoals geen van de vijf mensen hetzelfde was. De ringen leiden de vijf personen naar elkaar toe, ze worden hecht maar weten nog niet dat er een gevaar dreigt die ze alle vijf niet kennen. De ringen en de kracht zijn nog erg nieuw voor de vijf, maar het gevaar is nu al dichterbij dan de vijf denken....

    Eeuwen geleden is de maker van deze ringen gestorven en het enige wat van hem overgebleven is, dat was wat as. Maar zijn as was niet het enige wat op aarde bleef hangen. Ook zijn ziel bleef in de buurt van de ringen steken. Deze geest heeft echter slechte plannen, hij is zeg maar zo de slechterik. Hij zet zijn zinnen op één van de vijf mensen, een verloofde, jonge vrouw. hij palmt haar in met lieve woorden en prachtige beloftes. Met zijn prachtige woorden lukt het hem om haar alles te laten doen wat hij van haar verlangt. En zo begint de jonge vrouw aan een zesde ring, zodat de geest hier bezit van kan nemen en zo van lichaam naar lichaam kan gaan tot hij het perfecte lichaam gevonden heeft om in bezit van te nemen. Hij put de vijf uit door ook bezit te nemen van hun lichamen, tot ze niet meer kunnen. Hij slaat zijn slag sneller dan de vijf ooit hadden kunnen denken...


    Vanaf het onderste punt gaan de mensen die mee willen werken samen bedenken, maar dit is de basis waar het over gaat. Wij zoeken nog 3 mensen die een ring in bezig willen hebben, ook mogen er random rollen worden gespeeld maar de rol in het spel moet zelf worden verzonnen. Als je belang hebt mag je mij een PB sturen of een email ( Dezesdering@live.nl)
    In dit maitlje of PBtje wat je stuurt is het handig dat je even verteld wie je bent, wat voor rol je wilt (als je een bijrol wilt is het handig dat je verteld wat je rol dan word) Maak er een mooi verhaaltje van en ik hoop dat we de rollen gevuld zien te krijgen. vergeet niet de regels hier onder te lezen.

    -Je bent tussen de 14-21 jaar oud. (op deze regel kan een uitzondering kunnen worden gemaakt, maar dan moet je wel met een goede motivatie aan komen)
    -Je woont in de omgeving van Roden (groningen is ook prima!!), zodat je gemakkelijk kunt afspreken. (verder weg mag ook, maar dan is het handig dat je heen en weer kunt reizen.
    -Je bent niet bang om te improviseren.
    -Je moet het leuk vinden om je eigen karakter te bedenken en ermee door te zetten.
    -Je bent gemotiveerd.



    Aantal rollen
    3/5 ring dragers
    1/7 bijrollen

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 21:22 ]


    .

    - Ik woon in België
    - ik mag niet meeten


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    MissSwaggerx schreef:
    - Ik woon in België
    - ik mag niet meeten


    Aw, tja, dat is jammer.


    .

    MissSwaggerx schreef:
    - Ik woon in België
    - ik mag niet meeten


    Aw, tja, dat is jammer.


    .

    Haha, zo gaaf dat hier een topic over is nu. Alleen ik woon te ver weg en denk dat ik hartstikke faal, duseh, je hebt niets aan mij. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fucking Hell, Q liep alweer vast. Ugh.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:28 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:28 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    Haha, zo gaaf dat hier een topic over is nu. Alleen ik woon te ver weg en denk dat ik hartstikke faal, duseh, je hebt niets aan mij. :'D.


    Falen doe je vast niet!


    .

    Oh damn, het lijkt mij zo ontzettend gaaf, maar één ik heb nog nooit aan LARP gedaan en twee, het is echt te ver weg...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yoite schreef:
    Oh damn, het lijkt mij zo ontzettend gaaf, maar één ik heb nog nooit aan LARP gedaan en twee, het is echt te ver weg...


    Dat eerste is sowieso geen probleem haha! Dat laatste wel :C Jammer!


    .

    Wow ik vind het super vet maar ik woon daar veeeeeel te ver vandaan!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Wow ik vind het super vet maar ik woon daar veeeeeel te ver vandaan!


    Dat is jammer :c


    .

    Ik heb in Roden gewoond toen ik klein was, maar woon nu in Zwolle, dus jammer genoeg is dat wel iets te ver weg ):

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 12:11 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik heb in Roden gewoond toen ik klein was, maar woon nu in Zwolle, dus jammer genoeg is dat wel iets te ver weg ):



    Aw dat is jammer ja :c Als je nog is in de buurt komt zal je op zich best wel een bijrol voor een keertje kunnen nemen?


    .