• TALK!!!

    Namen:
    Justlovegood: Janne.
    Imagines: Amber.
    KilliOfDurin: Miriam.
    Kendizzzzle: Tessa.
    Tenacious: Lisa.
    Knetterdisco: Kelly.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 19:44 ]


    How far is far

    Ik werk aan mijn profielwerkstuk... Ugh

    Ik ben Miriam


    Bowties were never Cooler

    Haha, ik ben als de dood dat er vuur uit breekt, maar ik vind het te leuk om het niet af te steken haha,
    Ik ben trouwens Tessa (:


    How far is far

    Ik ben echt doodsbang voor vuurwerk :') En ik ben Lisa :3


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik kan gewoon niet tegen de knal door dat harde geluid word ik helemaal gek XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Bij ons hebben ze zo'n cobra 6 aan een telefoonboek gebonden, de hele straat onder het papier, geniaal! :')


    How far is far

    Ik en m'n broertje zitten nu dus voor ons huis tegen de muur aan te verkleumen. We kunnen niet naar binnen en het is echt superkoud :(
    Ik had weer eens ruzie met m'n ouders, vandaar.
    Nu zit ik dus op m'n mobiel en kan niet posten.
    Ik ben trouwens Kelly :)

    Whaa ik heb zin om te reageren maar er reageert verder niemand dus ik kan niks :(

    Same problem haha, ze reageren zo vast wel, en anders spam je hun gastenboek vol xd


    How far is far

    Whaha omdat ik de hele dag One Direction luister kent mijn broertje zo onderhand al hun liedjes xD
    Maarja ik wacht gewoon nog eventjes enzo en ga ondertussen bezig met wat stories enzoo

    Is het erg als ik hier zeg dat ik het vrij irritant vind dat de posts van 1DMEGAFAN nooit compleet kloppen?

    Ik voel me zo'n zeurpiet als ik het nog eens in het topic zet


    Bowties were never Cooler

    Van mij mag je het gewoon zeggen hoor, daar leert ze alleen maar van. Je bent geen zeurpiet als je t zegt, je zegt gewoon de waarheid xd


    How far is far

    Volgens mij klopte haar post nu wel redelijk toch?

    Lang neit helemaal, en ze spreek vooral ook zichzelf tegen. Ze zag Zayn en Nica( Die in de meisjes wc stonden) onder dat Zayn een presentatie aan het doen was en Louis en Zayn gingen pas weg na de bel en nog niemand was bij de auto


    Bowties were never Cooler

    Oh haha ja ik kan me totaal niet concentreren dus dat was me niet opgevallen maar nu je het zegt heb je wel gelijk xd

    Gaat er nog iemand reageren vandaag? :p