Heb ik gedaan, klopt het zo wel? Sorry, maar elke keer als ik post hebben jullie ook weer ik weet niet hoeveel stukjes geschreven en dat heb ik dan niet gezien dus sorry
Haha ik ben nu heel erg aan het nadenken over hoe Louis op Nicoletta gaat reageren want hier kan hij absoluut niet tegen stiekem ben ik nu helemaal pissed-off omdat Nicoletta Louis heeft gedist en ik weet niet waarom maar voel me nu net zoals hij zich voelt
Ja, ik leef me altijd iets teveel in in mijn personages
Guys, ik ga slapen. Mijn slaappatroon is fucked up en ik weet dat ik pas rond drie uur in slaap zal vallen, maar ik heb slaappillen geslikt en ik hoop dat ze dit keer werken x33.
Imagines schreef: Guys, ik ga slapen. Mijn slaappatroon is fucked up en ik weet dat ik pas rond drie uur in slaap zal vallen, maar ik heb slaappillen geslikt en ik hoop dat ze dit keer werken x33.
Goodnight
Ik denk dat ik zo ook maar eens ga slapen xd
Knetterdisco schreef:
Haha ik ben nu heel erg aan het nadenken over hoe Louis op Nicoletta gaat reageren want hier kan hij absoluut niet tegen stiekem ben ik nu helemaal pissed-off omdat Nicoletta Louis heeft gedist en ik weet niet waarom maar voel me nu net zoals hij zich voelt
Ja, ik leef me altijd iets teveel in in mijn personages