• TALK!!!

    Namen:
    Justlovegood: Janne.
    Imagines: Amber.
    KilliOfDurin: Miriam.
    Kendizzzzle: Tessa.
    Tenacious: Lisa.
    Knetterdisco: Kelly.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 19:44 ]


    How far is far

    Knetterdisco schreef:
    (...)
    Ik wil Louis wel de klas uit laten sturen? Ik kan vanavond nog één of twee keer posten


    Is goed, dan zit ze gewoon op de trap ofzo omdat ze niet naar de les wou.


    El Diablo.

    Kayal schreef:
    (...)

    Is goed, dan zit ze gewoon op de trap ofzo omdat ze niet naar de les wou.

    Oke, is goed

    Knetterdisco schreef:
    (...)
    Oke, is goed

    Wil je mischien je stukje veranderen in het topic want anders klopt het niet meer met dat van mij?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Heb ik gedaan, klopt het zo wel? Sorry, maar elke keer als ik post hebben jullie ook weer ik weet niet hoeveel stukjes geschreven en dat heb ik dan niet gezien dus sorry :$

    Whaha, ik weet nog dat ik op de andere rpg soms posts had van duizend woorden, en nu kom ik maar net aan de 200 en soms nog niet eens lol

    De meesten zijn 's avonds online bedenk ik me net. *O*

    Inspiratie en tijd in overvloed s avonds... Overdag niet


    Bowties were never Cooler

    Haha ik ben nu heel erg aan het nadenken over hoe Louis op Nicoletta gaat reageren want hier kan hij absoluut niet tegen xD
    stiekem ben ik nu helemaal pissed-off omdat Nicoletta Louis heeft gedist en ik weet niet waarom maar voel me nu net zoals hij zich voelt xD xD
    Ja, ik leef me altijd iets teveel in in mijn personages :)

    Guys, ik ga slapen. Mijn slaappatroon is fucked up en ik weet dat ik pas rond drie uur in slaap zal vallen, maar ik heb slaappillen geslikt en ik hoop dat ze dit keer werken x33.

    Imagines schreef:
    Guys, ik ga slapen. Mijn slaappatroon is fucked up en ik weet dat ik pas rond drie uur in slaap zal vallen, maar ik heb slaappillen geslikt en ik hoop dat ze dit keer werken x33.

    Goodnight :3
    Ik denk dat ik zo ook maar eens ga slapen xd


    How far is far

    Knetterdisco schreef:
    Haha ik ben nu heel erg aan het nadenken over hoe Louis op Nicoletta gaat reageren want hier kan hij absoluut niet tegen xD
    stiekem ben ik nu helemaal pissed-off omdat Nicoletta Louis heeft gedist en ik weet niet waarom maar voel me nu net zoals hij zich voelt xD xD
    Ja, ik leef me altijd iets teveel in in mijn personages :)


    Heheh, she's a little bitch at school xd


    El Diablo.

    Ik doe vandaag helemaal niks dus waarschijnlijk ben ik tot twaalf uur online, haha. NoLife.

    Haha, ik waarschijnlijk ook, ik ga alleen straks even vuurwerk halen, maar daarna ben ik gelijk weer terug xd


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Haha, ik waarschijnlijk ook, ik ga alleen straks even vuurwerk halen, maar daarna ben ik gelijk weer terug xd


    Lol, ik haat vuurwerk. Ik vind het eng x3.
    Hoe heten jullie eigenlijk? Ik ben Amber. (:

    vuurwerk is leuk als ik er maar heel ver van daan ben XD ik ben Janne ;)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 13:46 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins