• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blieb.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eyooo.
    Bedoel je dat Thranduil een zus heeft? Oh god, dat zou echt mis gaan gewoon :')


    Caution first, always.

    Dus Thorin word verliefd op de zus van Thranduil?

    LakeTown schreef:
    Dus Thorin word verliefd op de zus van Thranduil?


    Lawl :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    LakeTown schreef:
    Dus Thorin word verliefd op de zus van Thranduil?

    Als Thranduil een zus zou hebben :')


    Caution first, always.

    Maar dat is dan ook weer een elf, is dat handig? Plus dan moet er nog een personage bij komen... Wie gaat dat dan doen?

    Ach, dan maak van een van de elfen zijn zus. Als iemand nog geen grote plannen heeft. :')
    Maar goed, ik denk niet dat dat echt zou gebeuren. xD

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 20:30 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe gaan we beginnen? Wie neemt het initiatief om brieven te sturen naar de verschillende volken?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Euhm mijn elf kan wel de zus zijn van

    Saralinde "Alesia" Elensar heet mijn elf, moet dan haar achternaam/geschiedenis veranderen

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 20:35 ]

    Venomis schreef:
    Hoe gaan we beginnen? Wie neemt het initiatief om brieven te sturen naar de verschillende volken?


    het is misschien een idee, om de leider (de gene die het bedacht heeft) de eer te geven om voor god te spelen, en er voor zogt at de juiste een brief krijgen, via de post, uil, eekhoorn boodschapper enzo, idee misschien?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Venomis schreef:
    Hoe gaan we beginnen? Wie neemt het initiatief om brieven te sturen naar de verschillende volken?


    Dat doen sowieso de dwergen niet, te trots en willen niets met elfen te maken hebben...
    dus denk of de mensen of de hobbits wellicht?

    Niniel schreef:
    (...)

    het is misschien een idee, om de leider (de gene die het bedacht heeft) de eer te geven om voor god te spelen, en er voor zogt at de juiste een brief krijgen, via de post, uil, eekhoorn boodschapper enzo, idee misschien?


    Ik snap het niet. :')
    Maar misschien dat Jeffrey een tovenaar maakt en dan kan hij het ook doen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)

    Ik snap het niet. :')
    Maar misschien dat Jeffrey een tovenaar maakt en dan kan hij het ook doen. (:


    kan ook, maar wat ik bedoelde met god spelen, in the lord of the rings Eru, de god van alles zorgt voor kleine dingen, zoals dat de tovenaars door hem naar midde aarde werden gestuurd en dat de ring van bilbo naar frodo ging enzo, en dat ie nu iemand stuurt om te zorgen dat een select aantal volken (ons clubje) samen komen om te strijden tegen een draak en Sauron


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)

    kan ook, maar wat ik bedoelde met god spelen, in the lord of the rings Eru, de god van alles zorgt voor kleine dingen, zoals dat de tovenaars door hem naar midde aarde werden gestuurd en dat de ring van bilbo naar frodo ging enzo, en dat ie nu iemand stuurt om te zorgen dat een select aantal volken (ons clubje) samen komen om te strijden tegen een draak en Sauron


    Dat lijkt me wel een goed idee!

    Venomis schreef:
    Ach, dan maak van een van de elfen zijn zus. Als iemand nog geen grote plannen heeft. :')
    Maar goed, ik denk niet dat dat echt zou gebeuren. xD


    Sorry, internet viel uit dus de reactie is een beetje laat.
    Ze kunnen ook allebei verliefd worden op dezelfde persoon...

    Niniel schreef:
    (...)

    kan ook, maar wat ik bedoelde met god spelen, in the lord of the rings Eru, de god van alles zorgt voor kleine dingen, zoals dat de tovenaars door hem naar midde aarde werden gestuurd en dat de ring van bilbo naar frodo ging enzo, en dat ie nu iemand stuurt om te zorgen dat een select aantal volken (ons clubje) samen komen om te strijden tegen een draak en Sauron


    O ja, dat kan wel. Want iemand neemt dan een tovenaar en die kan dat dan sturen, toch? (:


    Every villain is a hero in his own mind.