• Als Karina Wither zich op 20 december aanmeld voor een benefietrace en zich aansluit in een massa van ruim zeventienhonderd mensen, hangt er een grimmige sfeer over de stad. Een onbehaaglijk onderbuikgevoel bekruipt haar, wat alsmaar sterker wordt bij het naderen van de start. Ze schuift het af op het hebben van zenuwen en negeert de zacht woekerende onrust van de deelnemers en het publiek rondom zich, zich opwarmend voor de tien kilometer die ze zou moeten rennen.

    Negenhonderd kilometer verderop en ver over de grens was Matthew Collins op diezelfde dag lang niet zo actief bezig. Na een wilde nacht die tot de vroege ochtend had geduurd, besloot hij niet zijn bed uit te komen voor het tijd was om avondeten te bestellen. Hij trok het meisje naast zich nog eens wat dichter tegen zich aan en genoot van de zachte, warme dijen tegen zijn lijf. Het gevoel dat door zijn maag kroop en op zijn borst drukte schoof hij af op zijn kater.

    Tahirah Boulos heeft rond diezelfde tijd samen met vijf andere vrouwen ruim vijf kilometer gelopen naar een dichtbij gelegen woestijn oasis, zodat ze vers water naar hun zieke mannen en kinderen konden brengen, al dan niet zelf bevend van de koorts. Tijd voor het vreemde gevoel in haar onderbuik had de jonge moeder van zes kinderen niet, daarvoor waren nog teveel taken die uitgevoerd moesten worden.

    Zo waren er nog vijf anderen, geen van allen met elkaar verbonden en verspreid over verschillende delen van de wereld. Die dag werd een ieder van hen gewaarschuwd door een sterk instinctief gevoel, maar geen van hen gaf gehoor aan de steeds luider rinkelende alarmbellen. Twee uur later zou een ieder van hen spoorloos verdwijnen, in een ongekend fenomeen dat op acht verschillende plaatsen van de wereld op identieke tijd en wijze plaatsvond en meer dan drieduizend doden veroorzaakte.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 0:40 ]


    Til hug og blod.

    Je hebt me gegrepen met jouw schrijfstijl om verder te lezen. Dat was ik eerst niet van plan, omdat ik geen interesse meer heb voor verhalen op Q. Maar je hebt het toch gedaan. :Y)

    Ik weet niet of ik het ga lezen, maar ik wil je wel complimenteren met je schrijfstijl.


    Let the Night embrace you

    Ziet er pretty awesome uit (:
    Zou je iets willen laten weten als je ermee begint


    "What if" is not an option...

    Dit klinkt als een thriller die je in de boekhandel koopt... Ik ben nieuwsgierig naar je schrijfstijl! Laat je mij ook even weten wanneer je begint?


    Chasing goals.

    Oh wow ... Ik had nooit verwacht zoveel reacties en complimenten te krijgen haha :'D
    Bedankt allemaal, dat doet goed! :]


    Til hug og blod.

    Zou je mij ook willen waarschuwen? Het lijkt me echt een heel gaaf verhaal :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Oh Jezus, ik ben nu echt heel erg nieuwsgierig geworden! Mocht je eraan beginnen, kun je mij waarschuwen? c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Klinkt gaaf! Ik zou het willen lezen :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    @ Bovenstaande reacties - Het verhaal staat al online. Vergeten erbij te zetten omdat ik gewoon berichtjes rond had gestuurd. :')
    De Nachtegaal is hier te vinden. (:


    Til hug og blod.

    - Woeps, ik had de post hierboven niet gelezen.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 0:44 ]

    Aion schreef:
    @ Bovenstaande reacties - Het verhaal staat al online. Vergeten erbij te zetten omdat ik gewoon berichtjes rond had gestuurd. :')
    De Nachtegaal is hier te vinden. (:


    Ik zag 'm in de nieuwsbrief gisteravond, heb gelijk gelezen en abo genomen. Je schrijft echt goed, Nancy! Maar van oudere stories wist ik dat je dat ook deed. Je bent ook heel sterk in kortere verhalen. Soooooo, ik heb zin om verder te lezen. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ik zag 'm in de nieuwsbrief gisteravond, heb gelijk gelezen en abo genomen. Je schrijft echt goed, Nancy! Maar van oudere stories wist ik dat je dat ook deed. Je bent ook heel sterk in kortere verhalen. Soooooo, ik heb zin om verder te lezen. :'D


    Haha, you're making me shy. Thanks doll. <3
    Voelt alleen niet zo sterk meer na zo lang niet geschreven te hebben, begin nu pas bij 1.5 voor m'n gevoel echt een beetje goed in te komen. ._.


    Til hug og blod.

    Ik begin straks te lezen ;3

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:28 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Niet iets wat ik zou lezen, maar er zijn veel anderen die het wel interessant lijken, blijkbaar :'D
    Ik zeg: doen!


    Some people are art and do art at the same time