• TALK, MY FOLKS.


    Praattopic 2

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 12:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Hahaha. :'D Jij ook.

    I'm doing greaaaat. ^^ Ik ben een THG-HP-RPG aan het maken. :]

    Imma join.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    (...)
    Imma join.


    Yeeey. :3

    Ik denk wel dat hij pas morgen komt of zo, maar als je wilt mag je al iets reserveren. :'D


    help

    Rosarium schreef:
    (...)

    o m g. Ik doe mee! Zeg maar wanneer je er klaar mee bent :D
    Hoe moet ik me dat voorstellen eigenlijk? Katniss die tegen Harry vecht? Haha


    Nee, wacht ik geef je even de intro. :'D

    De strijd is begonnen, Voldemort is Zweinstein weten binnen te dringen en staat op het punt om alles te verwoesten. Harry en de Orde, de Strijders van Perkamentus, maar ook alle leerlingen van Zweinstein die zich niet tot de Duistere Zijde hebben gekeerd, helpen om te verdedigen en... ze komen te laat.
    Voldemort, meedogenloos als hij is krijgt het voor elkaar om half Zweinstein te verwoesten. De leerlingen staan voor een keuze: of ze sluiten zich aan bij Voldemort en zijn Dooddoeners, of ze worden ter plekke geëxecuteerd. Dapper als de Strijders van Perkamentus zijn, houden ze voet bij stuk. Dit was het gruwelijke einde van de Jongen die Bleef Leven en zijn vrienden.
    Zweinstein leeft in ballingschap, alle tovenaars en heksen werden gedwongen om hun kinderen aan de school af te staan, en elk jaar moeten er zes leerlingen van iedere afdeling de arena in. Ze hebben alleen magie tot hun beschikking, andere wapens zijn er niet. Zonder iets om hun honger mee te spijzen en hun dorst te lessen, alleen de omgeving en hun magie.
    Dit is het vijftiende jaar van de Spelen. Vier afdelingen, vierentwintig tributen, een onbekende plaats waar ze vechten tot de dood. Ze staan er helemaal alleen voor en er is maar één winnaar.


    Moet het nog wat verder uitwerken.


    help

    Nee, wacht ik geef je even de intro. :'D



    Moet het nog wat verder uitwerken.


    awesome!
    EFFIE TRINKET.

    Super leuk! Ik doe mee :D


    'Powers are divided into Four; the world is guided by one'

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Yeeey. :3

    Ik denk wel dat hij pas morgen komt of zo, maar als je wilt mag je al iets reserveren. :'D

    Meisje? :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    (...)
    Meisje? :3


    Bij welke afdeling? :'D

    @Rosa: jij ook iets?


    help

    MT


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Meet Snowdrop. Searching for a gif of snowdrop..


    The Sky's awake, so I'm awake. And I want to play!

    Can I join that RPG?


    The Sky's awake, so I'm awake. And I want to play!

    Welke van mijn oude usernames vinden jullie het leukst? Ik kan weer een nieuwe kiezen, en ik wil weer één van mijn oude usernames :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull vind ik een leuke. (: En Inside.


    kindness is never a burden.

    Ik ga mijn naam veranderen in het nieuwe jaar waarschijnlijk

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 16:05 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Heap schreef:
    Welke van mijn oude usernames vinden jullie het leukst? Ik kan weer een nieuwe kiezen, en ik wil weer één van mijn oude usernames :3


    Ellison en Helium zijn leuk. :3


    help

    I just love After. So I changed it back to that one :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zou Shana het erg vinden als ik het topic vast open? Ik ga zo eten en dan naar de film :x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.