• Zayn, Louis, Liam, Niall en Harry zijn gelukkig met hun vriendin, en wonen daar dan ook mee samen. Ze zijn al een aantal jaar gelukkig. Maar schijn bedriegt. Ze krijgen steeds vaker ruzie, en beginnen langzaam maar zeker uit elkaar te groeien. Dan vermoeden de meiden ook nog eens dat de jongens vreemd gaan, en staan op het punt te vertrekken. Ze gaan uit elkaar. Een paar jaar later komen ze elkaar weer tegen en raken aan het praten. Zouden ze bij elkaar uit de buurt blijven, of vallen ze weer als een blok voor elkaar?



    Rollen:

    De jongens:
    Harry Edward Styles: Essink
    Louis William Tomlinson: KiliOfDurin
    Liam James Payne: kendizzzzle.
    Zayn Javadd Malik.
    Niall James Horan:

    De meisjes:
    -Vriendin Harry: Gereserveerd door: Imagines
    -Eleanor Jane Calder CrazyGirlxx
    -Allison Clara SmithJustLovegood
    -Vriendin Zayn:
    -Vriendin Niall: Gereserveerd door: SnowHeart

    Invullijstje.
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + Foto:
    Innerlijk:
    Extra:


    De regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor een langere tijd niet kunt reageren.
    Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    Minimaal 2 keer per week reageren, graag even melden als dat niet lukt, dan kan ik er rekening mee houden.
    Niemand uitschelden, of buitensluiten.
    Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat het niet al te vaak gebeuren.
    OOC graag tussen () [] --
    Als je zonder iets te zeggen een week niets van je laat horen, lig je er uit.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan.
    1D bestaat niet in dit topic.
    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:28 ]


    How far is far

    Doe voor mij maar… de vriendin van Niall… Ja. *dansende banaan die jij ook graag wilt*


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mag ik de vriendin van Louis reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik zet jullie erbij ^^


    How far is far

    Volledige naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: 20, verjaart op 29 Augustus.
    Uiterlijk + Foto: Liam heeft bruin haar, wat hij meestal in een kuif heeft zitten, en hij heeft chocolade bruine ogen, waarmee hij je als een puppy aan kunt kijken. Hij is rond de 1.76 lang, en heeft een paar tattoos.


    Innerlijk: Liam is een lieve, spontane jongen, waarmee je kunt lachen. Je kunt hem vertrouwen, en hij zal door het vuur gaan voor zijn familie en vrienden. Zijn vertrouwen win je niet snel. Je krijgt hem niet heel gauw kwaad, maar als je hem kwaad hebt kun je gerust uitkijken. Hij kan er niet tegen als mensen gepest worden, of uitgescholden worden zonder reden, en zal het ook altijd voor diegene opnemen.
    Extra: Hij is doodsbang voor lepels.


    How far is far

    Mag ik vriendin Harry?

    Tuurlijk (:


    How far is far

    Wil nog iemand meedoen? ^-^


    How far is far

    Louis


    Bowties were never Cooler

    Naam:Eleanor Jane Calder
    Leeftijd: 20, ze is jarig op 16 Juli.
    Uiterlijk + Foto:



    Eleanor heeft een vrolijk gezichtje, ze heeft bruine ogen en bruin, lang haar.
    Soms heeft ze het iets gekruld, met een zonnebril in haar haar.
    Ze is 1,74 lang en is vrolijk meisje.
    Innerlijk:Eleanor is een lief meisje dat vaak geen nee kan zeggen.
    Ze doet wat er van haar gevraagd wordt maar ze kan niet goed omgaan met stress.
    Ze heeft veel vrienden maar ze wordt vaak gehaat door meisjes op twitter.
    Soms moet ze er van huilen en vindt het niet leuk van al die bedreigingen.
    Ze is wel een gezellig meisje en houdt van rare en grappige dingen doen.
    Ze is niet vaak druk maar soms kan ze wel eens ''prettig gestoord'' zijn.
    Extra:x

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 16:55 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Volledige naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 22 [24 December]
    Uiterlijk + Foto:




    Louis is een kleine gespierde magere jongen van net geen 1.75m. Zijn spieren en aderen zie je duidelijk lopen onder zijn huid, toch is hij erg dun omdat zijn spieren niet bol, maar pezig zijn. Louis heeft licht blond haar wat meestal met wat wax warrig omhoog staat. Hij heeft helder blauwe ogen en een licht getinte huid. Op zijn huid heeft hij een hele rits tatoos staan, elk met een apart verhaal erachter. Louis heeft vaak ook een stoppelbaardje, gewoon omdat hij te lui is om zich meet dan eens per week te scheren.
    Innerlijk: Louis is de levendige jongen die altijd druk door het huis stuitert en de gekste dingen uithaalt. Louis is lief, zorgzaam, loyaal aan zijn vrienden en familie en eigenlijk altijd vrolijk. Hij is net een klein ondeugend kind en als je hem snapt kan hij zelfs nog wel eens mokkend in een hoek gaan zitten. Hij wil het liefst dat iedereen om wie hij geeft vrolijk is en en probeert hen dan ook altijd op te vrolijken, hoe slecht deze pogingen soms ook uitpakken. Als je naar hem toekomt met problemen, of een opdracht, kan Louis erg serieus zijn, maar dit is echt een uitzondering. Door zijn loyale karakter is hij ook zeker geen jongen die liefje na liefje neemt. Hij is heel trouw en vrij snel jaloers. Overspel is voor hem uit den boze. Daardoor is hij ook altijd degene die gedumpt wordt, niet degenen die de ander dumpt. Hij zit daar soms wel erg mee, maar spreekt dit bijna nooit uit. Zijn werkelijke emoties kropt hij namelijk meestal op, tot hij 's nachts gaat gitaar of piano spelen en alles eruit laat stromen. Ook heeft hij soms nog wel eens nachtelijke huilpartijen waar niemand van weet. Louis is erg aanhankelijk aan zijn vrienden en familie en houd er totaal niet van om buitengesloten te worden. Hij heeft een hele rits rare trekjes en is heel impulsief, maar zal nooit iemand opzettelijk pijn doen. Hij is gewoon een gestoorde hyperactieve kleuter op speed, iets waar lang niet iedereen tegen kan, zeker niet om 2 uur 's nachts.
    Extra: Hij is daarbij bisexueel, dus hij heeft zowel mannelijke als vrouwelijke bedpartners gehad. Al houd hij het nu voor de buitenwereld stil, hoe vervelend hij dat ook vindt.
    Louis speelt graag voetbal en is graag met muziek bezig. Dit helpt hem ook zijn extreem hoge energiewaarden wat onder controle te houden, al blijft hij een hyperactieve kleuter op speed.

    Is hij zo goed?


    Bowties were never Cooler

    lijkt me leuk ik weet alleen niet of ik tijd ga hebben maar voor de zeker heid mag ik liam's vriendin reserveren ?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 20:12 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Tuurlijk ( :


    How far is far

    Mag ik Harry?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jups: )


    How far is far

    @HelloSweety yes (:


    How far is far