• Hier is het ideetje:

    In een futuristisch land Rialphos heeft de overheid een zeer raar regime, ze ontvoeren namelijk regelmatig kinderen/ jongeren tussen de 12 en de 18 jaar. Iedereen weet dat de ontvoeringen door de overheid gedaan worden, maar niemand weet waarom of waar ze naartoe gebracht worden en of de jongeren uberhaupt nog leven. Er zijn 4 groepen jongeren, waarvan 2 belangrijke groepen. Groep 1 is de groep die tegen de overheid is en zicht wilt verzetten door naar het naburige land Eveda te ontsnappen en daar een plan te bedenken. De andere groep is voor de overheid en helpen hen om de jongeren te ontvoeren (maar zijn eigenlijk gebrainwashed door de overheid) . De twee subgroepen zijn eigenlijk een onderdeel van de andere twee groepen want deze hebben ook halfengelen (met dus zeer zeldzame krachten).

    Zou iemand dus willen meedoen? Als je misschien nog ergens plaats ziet voor verbetering , zeg het dan maar , ik sta altijd open voor leuke tips.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 15:13 ]


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    al meer dan 150 keer gelezen en nog niemand heeft verder gereageerd, ik zou het dus niet erg vinden om 2 personages te moeten nemen ;)

    echt? En de anderen, wat vinden die er van?


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Nog iets specifieks over de halfengelen. Alle halfengelen hebben in totaal 3 gaven , 1 om te helen (of te doden voor de slechten) , 1 uit de natuur, en 1 die geheel zelfgekozen is. Dit is ook de reden waarom dat de overheid hen wilt hebben. Ik moet er echt even bij zeggen dat dus niemand de reden weet.

    Zal ik dus al een rollentopic starten ?


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    ik wil wel een badgirl


    Everything is possible,you just had to believe

    Zou ik een goede jongens halfengel mogen reserveren? Oh en trouwens een tip zet alles in een rollentopic voor je er problemen mee gaat krijgen, die kan je vinden onder het rpg subforum.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 15:21 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    @theHostFan zou je het hier de link willen neerzetten als je het hebt gedaan:Y)


    Everything is possible,you just had to believe

    Oké, dat wordt geregeld maar ben op mijn tablet, dus nu gaat het even niet, ik zal straks zien :) en de reservaties komen in orde.


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    @capaldi, het is een halfengel geen halfelf ;)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Dit is de link http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158681


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    TheHostfan schreef:
    @capaldi, het is een halfengel geen halfelf ;)

    Oh sorry autocorrectie heeft het zo neer gezet. Ik zal het even veranderen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Geeft niets


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.