• Ik heb heel erg zin om na zo'n onwijs lange tijd weer eens te gaan tekenen, maar ik ben erachter dat ik niet realistisch wil tekenen.
    Semi-realistisch en nu vooral disney-stijl (: Nu zoek ik eigenlijk disney portretten om na te tekenen. Bijv. Elsa van Frozen,
    Rapunzel van Tangled etc. etc. Ik heb zelf ook al gezocht, maar krijg vooral van die niet na-tekenbare dingen :p

    Ik zoek dus zoiets:


    En niet zoiets:




    Tot nu toe heb ik:
    - Elsa van Frozen 1 2
    - Anna van Frozen 1 2
    - Pocahontas 1
    - Rapunzel van Tangled 1 2
    - Belle van The Beauty and the Beast 1 2
    - Ariel van The Little Mermaid 1


    De bovenkant van haar haren moet ik wat aanpassen en haar neus wat hoger.. Iemand anders nog tips voordat ik hem ga inkleuren? (:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 10:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eigenlijk klinkt dat best tof, ik denk dat ik ook wel zin heb om zoiets te gaan doen! ^^

    Maar ik zou zo snel even geen plaatje kunnen bedenken. Google anders een Disneyfiguur die je tekenen wilt en zoek een leuk plaatje uit? Succes! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha al geprobeerd, maar dat zijn meestal alleen die promo plaatjes en die zijn soms ook nog heel lastig :a Ik heb onwijs lang niet getekend, dus moet even inkomen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Deze persoon op Deviantart heeft heel veel van dit soort dingen.



    Ik zal nog wel even verder zoeken (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oooh, die tweede is zo moeilijk volgens mij, haha. Die eerste kan ik wel wat mee, dankje!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.




    Helpen deze twee misschien?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Belle (ik wilde vroeger altijd net zo mooi zijn als zij :'D)



    (kopieer even de afbeeldingsurl en plak hem in een nieuw tabblad, anders werkt hij niet for some reason)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 13:34 ]


    ars moriendi

    Oh, en nog:

    Ariël


    (kopieer even de afbeeldingsurl en plak hem in een nieuw tabblad, anders werkt hij niet for some reason)


    En ze is dan wel geen officiele prinses, maar wel een badass Queen -3-
    Esmeralda




    edit: heb het even in twee berichten geplaatst omdat het anders niet ging met de plaatjes, maar there you go (: Hopelijk kun je er wat mee.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 13:34 ]


    ars moriendi

    Thirlwall schreef:




    Helpen deze twee misschien?


    aawhhh omg die laatste is zoo cute ik ga dood van cuteness!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.




    'The best way to predict the future is to create it'.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 14:12 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.




    26 - 02 - '16

    Oeh thank you guys! En damn, ik zette hier de video soms stop en dan krijg je ook wel nice dingen om na te tekeken! (:


    Dus dat ga ik ook even proberen, gewoon HD video's zoeken en dan op pauze zetten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Van Up:






    Van Despicable Me:





    Van Rise of the Guardians:



    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 17:24 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."





    Allemaal van Kristina Webb :)


    night thinking, day dreaming




    Misschien kan je hier iets mee?


    Physics is awesome