• Kiddo's,


    Wanneer ben je een WannaB emo of Scene Kid? Ja dit wil ik weten omdat: Mensen op school mij wannaB vinden terwijl ik geen Scene Kid of Emo ben n_n. En ik me dit gewoon afvroeg. Dus wanneer ben je een wannaB emo. En wanneer ben je een wannaB Scene Kid?


    <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mijn mening is dat er in feite geen wannabe's bestaan.
    Gezien, iedereen zn eigen ding doet,en je niet echt een wannabe van jezelf kunt zijn.
    Als jij gewoon je eigen stijl volgt, en de dingen doet die je leuk vind ben je in mijn ogen geen wannabe.
    Maar, wanneer jij bijvoorbeeld met Scene, helemaal gaat lopen van. OMIJNGODD, ik ben een Scene, of 'Dat is past zooo goed bij mijn Scenestijl' terwijl jij eigenlijk helemaal die stijl niet hebt, dan vind ik van wel.


    maar, je kunt niet zomaar iemand een wannabe noemen, want iedereen gaat zn eigen weg.

    Iemand een wannabe noemen, dat is pas wannabe.



    *Janouk heeft gesproken.*


    i need you like a heart needs a beat.

    Wat Janouk zegt^^

    Okee. Weetje Janouk je hebt gelijk ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    whaha dankje =)

    ik had even een heldere bui.xD


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik vind een wannabe jezelf scene of emo noemen :']
    Het is gewoon muziek.
    Best makkelijk.
    Ik denken wel dat je scene of emo kunt zijn, maar dan gewoon omdat je naar de muziek luistert. Net zoals je ook een punker of een metalhead kunt zijn.
    Maar de meeste 'scenekids' die ik ken luisteren naar dingen als the pussycatdolls & tokio hotel :']
    Dat vind ík wannabe.


    Mew <3

    Dank jullie :)

    Als je een irritante aandachttrekker bent.


    blame the bully.

    Oke :)

    Ik vind dat mense te snel oordelen
    Ookal heb k 5-7 kleuren haar, draag ik fluo kleren, ben ik een Hello Kitty freak
    Maakt dat mij een gothic of emo?
    Ik kleed me hoe ik me voel.
    Mensen moeten niet zo snel oordelen,
    Je bent wie je bent

    meestal bestempelen mensen anderen als wannab op het moment dat ze er mislukt uitzien. Like, dat de stijl ergens niet klopt.

    Wannab scene bedoelen ze dan mislukt kids met half poefhaar waarbij je de klitten zo ziet zitten :P

    maarja ik vind dat alto's samen moeten klieken, niet elkaar afmaken.

    als je het graag wil zijn en de hele dag doorroept ik ben... ^^

    en ik ben het eens met Bomm x3


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Danke :)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    volgens mij bestaan die niet. ^^


    AAP

    Ik ben het eens met die persoontjes hier boven mij ^^
    Jezelf emo of scene noemen is heel fake en wannaB achtig x3
    Sommige mensen die stellen zich ook echt zo voor; Hoi ik ben Anouk en ik ben emo
    Snap wat ik bedoel x3
    Das zo fake
    Als mensen het van jou zeggen dan mag je heus wel een x gezeggen dat je emo/scene bent
    maar je moet er niet mee tekoop lopen


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ben het eens met die persoontjes hier boven mij ^^
    Jezelf emo of scene noemen is heel fake en wannaB achtig x3
    Sommige mensen die stellen zich ook echt zo voor; Hoi ik ben Anouk en ik ben emo
    Snap wat ik bedoel x3
    Das zo fake
    Als mensen het van jou zeggen dan mag je heus wel een x gezeggen dat je emo/scene bent
    maar je moet er niet mee tekoop lopen

    Idd wat jij zegt! Maar ik denk dat je een emo of scene kid bnt als je eigen stijl bij die stijl past! Maar je kunt niemand zomaar een wanneB noemen als ze eert niet naar jezelf kijkt, en sommige kinderen zijn we emo of scene, maar zien eruit als een wanneB omdat ze misschien niet zo mogen zijn van hun ouders...


    Tears are crashing out of my eyes